Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
pernyborg@gmail.com

NYHET!!!! revolusjonerende!

Recommended Posts

Dere vil sikkert ikke tro det, men noen har klart det kunststykket å legge 6 blader i en høvel!!! for en industriell revolusjon, ingen har tenkt på dette før! selskapet skryter at av de har erfaring fra 1950-tallet.... ikke veldig imponerende at de har brukt 70 år på å finne ut at 6 blader er det beste... (noe jeg nekter å innse at kan være bra!)

Dette har gjort at barbering nå blir tettere og friksjonsfri ifølge videoen deres ( da må det jo være sant...)

de har også laget et sykt bra ergonomisk håndtak... for en nyvinning! og ikke minst ettertraktet og etterspurt av alle menn...

Se vidoene nederst på siden.... det er ikke kødd....

http://dorcoshave.no/?utm_source=dagbladet.no&utm_campaign=pace6-05-620x530&utm_medium=forsiden-620x530

Dette er mulighens så latterlig at jeg må faktisk bestille en... det er jo gratis :ph34r: (fuck det, Nothing like a free lunch, bestiller du får du blader i posten hvert kvartal)

enjoy :)

Ventet på denne tråden. Lo godt når jeg så annonsen selv.

Denne artikkelen vil kanskje kunne bidra til at verden ikke virker så trist likevel: Shaving with five blades when maybe to will do

(Exactly how vibration improves the shaving experience is in question. Last May a federal judge in Connecticut, acting on a lawsuit brought by Schick, issued an injunction prohibiting Gillette from claiming that the vibration feature of its M3Power lifts hair "up and away from skin" to allow for a better shave. The judge ruled there was not enough scientific evidence to prove the claim.)

Ikke bare er det 6 blader, ikke bare er disse bladene SYLSKARPE, ikke bare gir det friksjonsfri barbering, men barberingen går opp til 50% raskere! :o

Lurer på hva det neste blir? En gang må vel det å bare legge til et nytt blad bli upraktisk. Vi har jo allerede vibrerende høvler (fikk en til jul en gang, verste jeg noen sinne har prøvd, føltes som om noen prøvde å makulere ansiktet mitt), kanskje vi snart får med innebygget laserbehandling?

Lurer også på hvorfor den såkalte "lubricating stip" er på toppen av bladet? Vil ikke det si at den bare smører huden etter at du har barbert den? :P

Hehe, har sett reklamen for denne selv :)

Lubrastrip er kun der for at folk skal skifte blader oftere, trenger ikke sånne greier når man bruker gode barberprodukter. Den mister fargen ganske kjapt, og da bør en visst skifte blad..

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this