Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
kristiankvam

Tabbe på reisefot

Recommended Posts

Kom fra New York til Oslo i dag og pakket om til lett håndbagasje på parkeringsplassen på OSL for en B2B reise til Kristiansand. Jeg sjekket toalettmappen og fant ut at alle ingrediensene der inneholdt under lovlig mengde væske (100 ml).

Jeg hadde selvfølgelig glemt min J.A. Hellberg Garanti 5/8 wedge R.I.P som er favoritt reisekniv i en lomme på toalettmappen. Faenfaenfaen!

Likevel all honnør til sikkerhetssjekken på OSL som var vennlige og isteden stilte ivrige spørsmål om hvor man kan kjøpe en barberkniv, om vedlikehold, og om det var farlig. Den er jo sylskarp som en av dem sa. Jeg har et håp om at kniven får et hjem hos en av de gutta der slik at den slipper forbrenningsovnen.

Må rett og slett dele min frustrasjon med noen som skjønner meg, takk for alle vennlige tanker til min kjære reisekniv.

PS Kona bare ler, så jeg skal brenne en av veskene hennes :excl:

Kom fra New York til Oslo i dag og pakket om til lett håndbagasje på parkeringsplassen på OSL for en B2B reise til Kristiansand. Jeg sjekket toalettmappen og fant ut at alle ingrediensene der inneholdt under lovlig mengde væske (100 ml).

Jeg hadde selvfølgelig glemt min J.A. Hellberg Garanti 5/8 wedge R.I.P som er favoritt reisekniv i en lomme på toalettmappen. Faenfaenfaen!

Likevel all honnør til sikkerhetssjekken på OSL som var vennlige og isteden stilte ivrige spørsmål om hvor man kan kjøpe en barberkniv, om vedlikehold, og om det var farlig. Den er jo sylskarp som en av dem sa. Jeg har et håp om at kniven får et hjem hos en av de gutta der slik at den slipper forbrenningsovnen.

Må rett og slett dele min frustrasjon med noen som skjønner meg, takk for alle vennlige tanker til min kjære reisekniv.

PS Kona bare ler, så jeg skal brenne en av veskene hennes :excl:

Bummer.. Føler med deg :angry:

Åneeeei, ikke veska til kona. hehe

Min dypeste medfølelse. Har gjort lignende tabber før. Vel og merke ikke noe med slik affeksjonsverdi.

På min forrige reise ble jeg forsinket og mistet flyet i siste liten, for å gjøre en lang historie kort måtte jeg da ut av ventehallen for å bestille ny billett hos flyselskapet. Dette førte til at jeg igjen måtte i sikkerhetskontrollen. Det som var pussig var at jeg ble tatt tilside denne gangen fordi jeg vistnok hadde med meg ulovlige gjenstander. Jeg kunne ikke skjønne dette da jeg hadde vært igjennom den samme kontrollen 15 min tidligere, til og med med håndgjennomsøking av bagasje. Min feil var det, for jeg hadde glemt en pakke med feather blad i toalettvesken, men jeg syntes nå det var litt rart at de samme folk slapp meg gjennom bare et kvarter før med samme innhold.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this