Jump to content
Barbershop.no forum
pernyborg@gmail.com

Noen som har erfaring med store koster? og evt. koster fra Kent?

Recommended Posts

God kveld

Jeg skal ha meg en ny kost, og har sett litt rundt på nettet. Jeg har Simpsons nå (Link), men jeg vurderer et annet merke når jeg skal ha kost nummer 2. Jeg er relativt fornøyd med Simpsons, og jeg har sett på en Keyhole#4 (link). Min nåværende kost er liten, og jeg tror jeg vil like en stor kost. En kan ikke være sikker uten å ha testet, og de store koster halvparten av en god bruktbil!

etter å ha sett på nettet kan jeg ikke finne noen gode anmeldelser på kostene jeg har sett på! kan jeg få deres mening på overnevnte kost, og topp-modellen fra Kent (Link hva gjelder merke, erfaring og om dette er verdt pengene?

Noen som anbefaler noen andre gode koster? (hva er den beste kosten dere anbefaler uavhangig av kostnad)

takk for alle svar

mvh

Kan ikke svare om akkurat den modellen, men jeg har selv en kost jeg fikk av en ex svigeronkel i Tyskland. Knot på 26 mm og bustlengde på 60mm. Altså tjukkere enn de Simpsons du ser på der, og i bustlengde midt mellom de to største. Silber dachs. Den er rett og slett deilig! Hvis nytelse av barberingsritualet er en viktig ingrediens for deg, så er stor kost absolutt tingen. Gjør den jobben sånn rent teknisk sett? Ja, selvfølgelig. Hvis du lurer på minus, så er det at kosten spiser litt mye såpe, så såpa di blir fortere brukt opp. Noen snakker også om at påføring av såpa blir mindre presist. Ja jo, kanskje du dekker en halv centimeter lengre enn du tenkte, men hvorfor er det et problem? Jeg barberer meg til stylet skjegg og har ingen problemer med å se hvor jeg skal stoppe kniven.

Så jeg vil anbefale at du går for den store.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...