Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Shepard

Spre det gode budskap!

Recommended Posts

Det er utrolig hvor mange som ikke kjenner til denne web butikken og dens gode produkter.

Har drevet med en verve kampanje på jobben, og har så langt fått to stykker til å handle produkter her.

Og de liker opplevelsen med barberingen kjempegodt.

Hva med å spre litt anbefaling om dette hvis du liker produktene selv? :blink:

Shep

Det at 99% av menn på den vestlige halvkule velger gillette høvel med vibrator og anti-vannplanningsfunksjon+verdens desidert dyreste og middels skarpe blader er bare et bevis på at verden langt i fra er perfekt!

jeg har forsøkt å få folk over på tradisjonell barbering en stund, men det virker som mange tror det er for mye tiltak...

mine metoder er:

tilby gode kompiser en hot towel wet shave! gi de en introduksjon av produktene dine, og la de få prøve seg mens du hjelper de litt med å legge de varme klutene over ansiktet deres. (de skal holde høvelen selv, en klår ikke noe nevneverdig på ansiktet til kompisene dine!)

kjøp såpe og kost eller en god after-shave balm i bursdag/jule -gave. fortell de at det er mer der det kom fra, og hvis de barbershop.no+hva de måtte trenge for å komme i gang

En Gillette med blader (4 blader i mnd) for et år koster ca. 1853,- og en ok DE-høvel med derby extra blader (5 blader i mnd) koster i underkant av 500,- Perfekt argument når noen svarer: "bryr meg ikke så mye om barbering, gilletten funker greit..." hvis det ikke betyr så mye, hvorfor kaste bort så mye penger på det...

enig, spre det gode budskap :D

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this