Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Tyfonikus

Good Old Days

Recommended Posts

For ca 2 år siden lekte jeg med tanken om å ta i bruk min barberings utdannelse til å starte en salong av den gode gamle skolen. Dette er nu for lengst blitt en aktualitet. Nu leker jeg med tanken om å gi ut en egen serie med herre kosmetikk. Jeg har kontaktet noen som driver med urter i stor skala, og som lager forskjellige ting som er relatert til dette, og et lite samarbeid er inngått.

De skal prøve å få en duft som ligner Caswell&Massey No Six, en duft som efter min mening er det ypperste som er laget. Hvis dette ordner seg, vil det bli en serie som består av: Aftershave, Deo Cologne, Barbersepe, handsepe og Shampoo. Barbersepen og Shampooen vil bli laget strengt efter mine beskrivelser.

Men det er en annen duft som de også skal prøve å lage. Den vil dufte som pipetobakk. Selv fanatiske anti røkere må innrømme at en slik duft er meget god.

Jeg har i denne anledning når den tid muligens kommer, kanskje starte en konkurranse angående et navn på produktet, med premie til vinneren, den som blir nr.2, og også nr. 3. Alle på forumet kan stemme hvis jeg starter med dette, og fremgangsmåten vil bli forklart senere.

1 premie Kr. 2000, 2 premie Kr. 1000 og 3. premie Kr. 500.

Selv om vi ikke vil godta de navnene som kommer inn, vil premiene bli utbetalt.

Ikke kom med navn nu, lek bare med tanken, så får vi se hva fremtiden bringer.

Mvh Robert

Moro, høres veldig interessant ut! :D

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this