Morten 0 Report post Posted July 19, 2011 Tror dere denne eggen på barberkniven er bra. Har fått en god pris, men er usikker da jeg synes den løfter seg inne ved skulderen Bildet viser baksiden. Morten Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristiankvam 0 Report post Posted July 19, 2011 Tror dere denne eggen på barberkniven er bra. Har fått en god pris, men er usikker da jeg synes den løfter seg inne ved skulderen Bildet viser baksiden. denne ser kjempefin ut, skal nok la seg gjøre å få den eggen skarp og fin dersom den ikke allerede er det. Sjelden jeg er borti "shave ready" på ebay som viser seg å være shave ready. EDIT: Ser den er tysk også, tror dette er et trygt kjøp. Kan jeg spørre hva en god pris er? Selvom den løfter seg litt helt ute mot skulderen, så er dette minimalt, sett med min spinkle erfaring på knivsliping. Det er heller ikke denne delen av kniven man bruker mest ved barberingen. Eggen ser flott ut ellers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Morten 0 Report post Posted July 19, 2011 Kan jeg spørre hva en god pris er?ca. 700,- inkl. frakt.Takk for raskt svar Ralph, da er den kjøpt Dette er forsiden Quote Share this post Link to post Share on other sites