JonasV 0 Report post Posted July 12, 2011 Jeg prøvde Speick After shave for første gang i dag. Etter å ha lest alle lovordene om dette produktet må jeg si at jeg ble seriøst skuffet. Ansiktet ble helt stramt og selv om huden er myk føles det tørt på en måte. Noen andre som har samme erfaring? Jeg har en hang til After shaves med mye glycerin som f. eks Musgo Real. Tror jeg gir bort Speick'en til fattern... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristiankvam 0 Report post Posted July 13, 2011 Ansiktet ble helt stramt og selv om huden er myk føles det tørt på en måte. Noen andre som har samme erfaring? Ja, fikk en prøvepakke fra Rasurpur.de på Spieck aftershave balm. Akkurat samme erfaring med den her i gården. Trodde det bare var huden min det var noe galt med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sten 0 Report post Posted July 22, 2011 Speick After Shave Lotion inneholder alum. Produktet er laget for å være en oppstrammende og avkjølende avslutning på barberingen. Det er riktig at huden føles stram - det er akkurat det produktet tar mål av seg å gjøre. Mange liker dette Speick AS datablad Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristiankvam 0 Report post Posted August 3, 2011 Aaahhh....makes sense! Quote Share this post Link to post Share on other sites