Jump to content
Barbershop.no forum
Sandman

Stropper fra Scrupleworks

Recommended Posts

Jeg tenkte det kunne være av interesse for forumets knivbrukere og andre, å vite at Fitjarsoap.no nå har begynt å selge stropper fra norske "Scrupleworks" :D

Disse stroppene, som kommer i forskjellige størrelser og stoff-typer, er produsert i Bergen, av en meget dyktig og anerkjent håndverker. Hans stropper får glitrende omtaler på internasjonale forum, og etter å ha anskaffet og brukt en selv, kan jeg skrive under på at dette er stropper av ypperste kvalitet. De er flotte å se på, og kommer i tillegg også med valg mellom forskjellige typer håndtak. Jeg liker selv "T-håndtaket" i metall, som gir et veldig godt grep.

Etter min mening er disse stroppene minst like gode som de tradisjonelt best kjente (amerikanske) stropp-produsentene, og det er få grunner til å ikke velge norsk-produsert, når kvaliteten er så høy som den er her :) .

Supertips. Har lest om disse, men ikke helt funnet hvor de kan skaffes fra!

Synd det er fitjarsoap.no som selger dem, liker ikke helt at de tar over 90 kr i gebyr for å kunne betale med kort der. Gjorde hvertfall det for 2 år siden. Hadde en liten beef med Jorunn da jeg klagde på det og har ikke gitt henne noen ny sjanse. Kanskje dette som skal til for å endre på det.

Tyfonikus selger disse stroppene på Good Old Days Barbershop i Skien. Han kan sende dem, og han tar ingen gebyrer. Prisen hans tror jeg forøvrig er den samme som Fitjars.

Tyfonikus selger disse stroppene på Good Old Days Barbershop i Skien. Han kan sende dem, og han tar ingen gebyrer. Prisen hans tror jeg forøvrig er den samme som Fitjars.

Strøkent, da får jeg stikke innom i Skien! Takk for tipset.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...