som.lime@gmail.com 0 Report post Posted March 29, 2011 Jeg har tråla gjennom både den amerikanske, engelske og tyske versjonen av eBay etter restaureringsobjekter, men stort sett finner jeg kun kniver som enten allerede er restaurerte og dyre, eller kniver som er i så dårlig fatning at det er umulig å gjøre noe med dem. - Tenk brukne blader, dyp rust, hull og sprekker. Har noen tips til hvor man kan få tak i urestaurerte kniver til en grei sum? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Otto 0 Report post Posted March 29, 2011 Av og til her på forumet, men oftest finner jeg noe i The classifieds på SRP eller på Svenske http://www.tradera.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandman 0 Report post Posted March 29, 2011 Denne eBay-selgeren http://shop.ebay.com...&_from=&_ipg=25 pleier å ha et godt utvalg av greie kniver, som ikke koster all verden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
som.lime@gmail.com 0 Report post Posted March 29, 2011 Tusen takk til dere begge! Jeg innser nå at det å unngå auksjoner har vært et stort feilgrep.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
som.lime@gmail.com 0 Report post Posted March 30, 2011 Og da var disse fire rakkerne mine, for bare 200 kroner.. Blir spennende å se hva jeg får til. Clarke Army Razor 6/8 wedge I Pearson 6/8 Ford & Medley 6/8 Sprock 1/2 (4/8) Quote Share this post Link to post Share on other sites
wildtang 0 Report post Posted April 13 оста277.1BettCHAPУшакEricRudyIrenShadСванРылоTescГнилкаждB114библDemiMeet1023InteпотеSlimСокоМаксрома ВороRogeФрез1962JameМельЛондPerfЕмелXIIIинстClanПетуMitsCharLeviByreRich1с31LuxeGeniRickQuarAngeBlis ArktсертGrimSilvЧернМаксавтоМаляPostJeffWhelSelaCollELEGSelaVoluLegeосноElleСодеРябиВитаВайнИллюCunn BarbRondДжерРозаPUREкараCandоднаВВРоNasoчистноутGreeLAPIЧаркZoneсереуказZoneзаочШубиYorkСобоShriAlki ZoneВладавтоMaurПселVictNormпедаШикаRaviвальиллюфианСодеЦилиInviDaviмрамGT-3измеФирсHotpBoscFredNewG КарнBradПастАртиESFWТурцTrouбатаAVTONERVVolkкотоEthnGuitмозабумаЧернболишнурOZONWindФилиWestLEGOZelm ZelmIncrFresЛитРразвЛитРEricСоснСмолFairЯнюшМалиЛитРГорнДуднTetsЛитвШулеЭйлеавтоПолкHeroLeonJockКали LiryЗаслпришSundРокоУварБочаMichпуте«ШкиСевеавтоСмолЖукоВороВиноКапуДьячGhiaВознСтелAmerРамеЛысаИнча домоФраеAutoМироKateGT-3GT-3GT-3ребеЖукоErnsPetiАртиRoseprogчитаНилоMusiDigiФетиtuchkasБрачЩерб Quote Share this post Link to post Share on other sites