Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
som.lime@gmail.com

Arko Shaving Stick

Recommended Posts

Arko Shaving Stick

Koster'n mye?

Barbersåpen fra Arko er veldig billig, til og med når du tar med prisen det koster å få sendt den til Norge.

Ut i fra det jeg har sett koster den stort sett 5 dollar; altså 28 kroner per dagens valutakurs.

Og hva får man så for denne prisen?

En hel del, faktisk. Såpen er, som nevnt, veldig billig, og den er veldig drøy i bruk.

Innpakning

Såpa kommer i en papirinnpakning med et ganske cheesy bilde på.

Ettersom såpen skal brukes som en stick blir det fort glatt og såpete når man smører seg inn med den.

I tillegg står det ikke noe om ingrediensene på innpakningen.

Lukter'n godt?

Langt i fra! Den har en forferdelig, syntetisk lukt som kunne skremt vekk et blodtørstig, vilt dyr.

Den fæle lukta av såpen fikk meg til å tenke: "Dette har jeg kjent før", men jeg klarte ikke helt å plassere lukta med det første.

Etter et par minutter i tenkeboksen innså jeg hvor jeg hadde kjent lukta før; urinalbriketter.

Funker'n?

Ja! Det ble litt fumling først, ettersom jeg ikke har brukt "barberpinner"(?) før, men så fort jeg fikk dreisen på det og begynte å skumme opp med kosten ble det et fint og tykt skum som holdt til to herlige strøk.

Såpen gjorde huden glatt, og den gjorde barberingen behagelig.

Konklusjon

Såpa er veldig billig, den er drøy i bruk, og den er en veldig god såpe. Det eneste jeg kan klage på, er at innpakningen byr på en del søl, det mangler en liste over ingredienser, og den har en forferdelig lukt som blir hengende igjen som en billig parfyme.

NB!

Dyrevenner og dyrevernere bør være obs på at såpen er talgbasert.

Bildet er hentet fra Flickr

post-484-0-60555000-1300973787_thumb.jpg

Guest Mach3

Jeg har lyst å prøve denne. Bruker vanligvis krem,men såpe er verdt et forsøk :-)

Fin pris også...

Det er en bra såpe,som skummer veldig godt som beskytter bra,denne kan man finne veldig billig jeg fikk 10 stk for 120,- ink frakt det er nå en stund siden og har nå gitt bort alt.lukten er ikke av det mest spennende og er som sagt litt sitrus aktig som er en ren såpelukt,men minner desverre litt om urinalbrakket ja.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this