Bateman 0 Report post Posted March 7, 2011 Er det noen her inne som har erfaring med denne høvelen, http://www.barbershop.no/barberutstyr/tradisjonell-barberhovel/muhle-classic-1-tradisjonell-barberhovel-hvit-porselen-gull.html Det er tilbud på den nå, og det frister veldig å kjøpe den, grunnet utseendet. Har aldri vært borti noen av Mühle sin høveler før. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thule 0 Report post Posted March 8, 2011 Den ser fin ut med det hvite porselenet, men jeg tror ikke at den er særlig god å holde. Kan fort se for meg at den kan bli glatt å holde, så fort den blir våt på porselenet (hvis den er blankpolert). For all del, jeg er ikke noen ekspert på dette (med tanke på at jeg er rimelig fersk på temaet). Men dette er førsteinntrykket jeg fikk av å lese det som stod om denne høvelen Quote Share this post Link to post Share on other sites
som.lime@gmail.com 0 Report post Posted March 9, 2011 Jeg skal ikke kommentere utseendet på høvelen, for smaken er som Korea; men den ser ut som om den kan bli god og glatt så fort det kommer vann på den. Quote Share this post Link to post Share on other sites