kristiankvam 0 Report post Posted October 16, 2010 Som nybegynner med kniven har jeg vært på utkikk etter å lære noen praktiske triks. Jeg kontaktet derfor Tyfonikus etter å ha lest noen av postene hans. Han er villig til å lære bort det han kan, og han er også villig til å gjøre dette for en større samling mennesker. Ettersom han bor i Skien, så blir det enten der eller i Drammen (dette er det nærmeste Oslo han syntes var i orden med hensyn til kjøreavstand). Med tanke på aktivitetsnivået her på forumet så ser jeg for meg at nyåret er et greit tidsperspektiv å ha. Dersom det finnes fler enn meg som ønsker å få til noe slikt, så er det bare å sende meg en PM med mailadresse så blir dere holdt oppdatert. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sten 0 Report post Posted October 17, 2010 Hei Ralph! Du har helt rett, det er jo en kjempeanledning! PM sendt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Troll-I-Hatt 0 Report post Posted October 17, 2010 Jeg bor nok dessverre på Vestlandet. Kos dere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torsk 0 Report post Posted October 26, 2010 pm sendt =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristiankvam 0 Report post Posted March 2, 2011 Som nybegynner med kniven har jeg vært på utkikk etter å lære noen praktiske triks. Jeg kontaktet derfor Tyfonikus etter å ha lest noen av postene hans. Han er villig til å lære bort det han kan, og han er også villig til å gjøre dette for en større samling mennesker. Ettersom han bor i Skien, så blir det enten der eller i Drammen (dette er det nærmeste Oslo han syntes var i orden med hensyn til kjøreavstand). Med tanke på aktivitetsnivået her på forumet så ser jeg for meg at nyåret er et greit tidsperspektiv å ha. Dersom det finnes fler enn meg som ønsker å få til noe slikt, så er det bare å sende meg en PM med mailadresse så blir dere holdt oppdatert. Har nå hatt en ny samtale med Tyfonikus, og det begynner å nærme seg at vi skal få noe til å skje. Det har ikke akkurat vært sykt bra respons på dette her, men om det er fler som har gått i tanker om å være med, så er dette tidspunktet for å gi beskjed. Det blir en tirsdag eller onsdag kveld i Skien, også avhengig av når vi kan bli så mange som mulig. Jeg kjører til Skien og har plass i bilen. Bli med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
som.lime@gmail.com 0 Report post Posted March 2, 2011 Jeg skulle veldig gjerne ha fått med meg dette, men har ikke anledning til å reise helt til Skien.. har noen en mulighet til å filme og legge det ut på YouTube? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristiankvam 0 Report post Posted March 3, 2011 Skal se hva jeg får til. Akkurat nå er vi kun to interesserte, blir nok ikke mye filming da. Om du ombestemmer deg ang Skien, så kjører jeg bil fra Oslo, er jo fort noen timer i kjøring, men skal nok få det hyggelig i bilen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Morten 0 Report post Posted July 18, 2011 Pm sendt. regner med det er overstått. Men blir gjerne med hvis det er planlagt flere turer. Quote Share this post Link to post Share on other sites