Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
kristiankvam

Fantastisk anledning

Recommended Posts

Som nybegynner med kniven har jeg vært på utkikk etter å lære noen praktiske triks. Jeg kontaktet derfor Tyfonikus etter å ha lest noen av postene hans. Han er villig til å lære bort det han kan, og han er også villig til å gjøre dette for en større samling mennesker.

Ettersom han bor i Skien, så blir det enten der eller i Drammen (dette er det nærmeste Oslo han syntes var i orden med hensyn til kjøreavstand). Med tanke på aktivitetsnivået her på forumet så ser jeg for meg at nyåret er et greit tidsperspektiv å ha.

Dersom det finnes fler enn meg som ønsker å få til noe slikt, så er det bare å sende meg en PM med mailadresse så blir dere holdt oppdatert.

Som nybegynner med kniven har jeg vært på utkikk etter å lære noen praktiske triks. Jeg kontaktet derfor Tyfonikus etter å ha lest noen av postene hans. Han er villig til å lære bort det han kan, og han er også villig til å gjøre dette for en større samling mennesker.

Ettersom han bor i Skien, så blir det enten der eller i Drammen (dette er det nærmeste Oslo han syntes var i orden med hensyn til kjøreavstand). Med tanke på aktivitetsnivået her på forumet så ser jeg for meg at nyåret er et greit tidsperspektiv å ha.

Dersom det finnes fler enn meg som ønsker å få til noe slikt, så er det bare å sende meg en PM med mailadresse så blir dere holdt oppdatert.

Har nå hatt en ny samtale med Tyfonikus, og det begynner å nærme seg at vi skal få noe til å skje. Det har ikke akkurat vært sykt bra respons på dette her, men om det er fler som har gått i tanker om å være med, så er dette tidspunktet for å gi beskjed.

Det blir en tirsdag eller onsdag kveld i Skien, også avhengig av når vi kan bli så mange som mulig. Jeg kjører til Skien og har plass i bilen.

Bli med!

Skal se hva jeg får til. Akkurat nå er vi kun to interesserte, blir nok ikke mye filming da.

Om du ombestemmer deg ang Skien, så kjører jeg bil fra Oslo, er jo fort noen timer i kjøring, men skal nok få det hyggelig i bilen :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this