Jump to content
Barbershop.no forum
amb

HTML-side på norsk om tradisjonell våtbarbering

Recommended Posts

Eg har laga denne sida som skuleprosjekt (studerer sivilingeniør "Kjemi og bioteknologi" ved Universitetet for miljø- og biovitenskap) i informatikken, og er litt nøgd med den :D

Sjekk den ut. Som sagt, det er berre ei lita innføring i konseptet, med ein liten humoristisk vri. Forelesaren e berre interessert i html-kodinga, så det eg skriv om er ikkje så viktig. haha..

Jaudå :P

edit: her er linken, haha :D

student.umb.no/~abrakest

Hei Compaq, og gratulerer med en strålende innføring i våtbarberingens dype hemmeligheter :D

Dette var ypperlig reklame for denne edle barberform, og bør forhåpentligvis fange interessen til en rekke nye disipler, trolig også foreleseren ;)

Du har derimot sannsynligvis ikke fått mange nye venner hos Gillette, men det gjør ikke noe, da vi med denne interessen har så mange bedre venner å velge mellom.

Du får gi oss tilbakemelding på hvilken karakter denne presentasjonen får. Selv ville jeg gitt den "Laudabilis prae ceteris" :)

Flott innsats

Jeg liker ordet "Trykkleikshøvel"!

Vet du forresten navnet på høvelen øverst til venstre inne på siden? Jeg fant en slik i en bruktsjappe for en liten uke siden. Hadde vært fint med et navn til den :)

"Tryggleikshøvel", ja, hehe:) Skal det vera nynorsk, så skal det vera nynorsk ;)

Eg søkte på "superspeed", så eg antar at det er ein superspeed:)

Elles lurer eg på om eg kanskje burde referert til URL-en på kvart bilete eg ikkje tok sjølv. Er ein del bilete frå internett, her.

Diverre er det berre snakk om "godkjent/ikkje godkjent". Forelesaren hadde nok berre satt karakter på html-kodinga, og den er ikkje veldig avansert:P

Dårlig bildehenvisning av meg.

Jeg mente denne: http://student.umb.no/~abrakest/tre_delar.jpg

Hørt fra noen kamerater som går på UMB at det er knall. Husk å engasjer deg i en forening :)

Lykke til med oppgaven. Blir vel godkjent :)

Åja.. Det er ein Goodwill. Her er tråden som identifiserte den for meg.

Ås er kjempeflott! Garantert det vakraste universitetet i Noreg, både bygningsmessig og beliggenheitsmessig!

Eg har laga denne sida som skuleprosjekt (studerer sivilingeniør "Kjemi og bioteknologi" ved Universitetet for miljø- og biovitenskap) i informatikken, og er litt nøgd med den biggrin.gif

Sjekk den ut. Som sagt, det er berre ei lita innføring i konseptet, med ein liten humoristisk vri. Forelesaren e berre interessert i html-kodinga, så det eg skriv om er ikkje så viktig. haha..

Jaudå tongue.gif

edit: her er linken, haha biggrin.gif

student.umb.no/~abrakest

Hei Compaq!

Jeg ble litt lei meg da siden din "forvant" på nettet. Jeg har hatt den som en av favorittene i over et år nå og gledet meg over den. Den har også vært fin som et utgangspunkt for å gå inn på andre sider som du linket til.

Har du en "erstatningsside"?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...