Jump to content
Barbershop.no forum
amb

Vedlikehald av hornhandtak på barberkost

Recommended Posts

Eg har ein barberkost med handtak i bøffelhorn. Makaren (Rudy Vey: Badger and Blade), sa at eg burde bruka Neatsfoot olje. Dette er noko eg aldri har høyrd om, og lurer på om det er nokrs butikkar i Noreg som sel det, så slipp eg kanskje fraktkostnadar.

Sidan eg ikkje har neatsfoot olje, brukte eg i dag oliven olje. Handtaket såg svært blankt og bra ut i etterkant, og eg håpar dette ikkje har noko negativ effekt på hornet. Kor lenge lar eg det vera på handtaket før eg vaskar av igjen?

Helsing Anders

Eg har ein barberkost med handtak i bøffelhorn. Makaren (Rudy Vey: Badger and Blade), sa at eg burde bruka Neatsfoot olje. Dette er noko eg aldri har høyrd om, og lurer på om det er nokrs butikkar i Noreg som sel det, så slipp eg kanskje fraktkostnadar.

Sidan eg ikkje har neatsfoot olje, brukte eg i dag oliven olje. Handtaket såg svært blankt og bra ut i etterkant, og eg håpar dette ikkje har noko negativ effekt på hornet. Kor lenge lar eg det vera på handtaket før eg vaskar av igjen?

Helsing Anders

Hei

Forsøk denne butikken som forhandler hesteutstyr http://www.tofhesteu...products_id=896 :)

Ja, såg den sida. Tenkte som så at kanskje clas ohlson eller liknande bytikkar sel denne olja, men har ikkje peiling. Det det er einaste moglegheit, får eg kanskje berre gjera det.

Kan no sei at olivenolja verkeleg gjorde susen. Handtaket såg litt matt ut i går før behandling, men no ser det verkeleg vakkert ut. Har ikkje kamera, så får ikkje tatt bilete. Den skin, altså! Eg lot den stå over natta, så tørka eg av "the excess" når eg stod opp. Eit vakkert syn! Det gav den nytt liv.

Ja, såg den sida. Tenkte som så at kanskje clas ohlson eller liknande bytikkar sel denne olja, men har ikkje peiling. Det det er einaste moglegheit, får eg kanskje berre gjera det.

Kan no sei at olivenolja verkeleg gjorde susen. Handtaket såg litt matt ut i går før behandling, men no ser det verkeleg vakkert ut. Har ikkje kamera, så får ikkje tatt bilete. Den skin, altså! Eg lot den stå over natta, så tørka eg av "the excess" når eg stod opp. Eit vakkert syn! Det gav den nytt liv.

Kjøp syrefri vaselinolje på fargehandelen - kommer i 1 litersflasker til ca 100/150 kr. Den kan du bruke til det meste av tre, skinn, bein. Skinnjakker, skinnstøvler ,skinnvesker, slirer, kniver, bøker, mahognymøbler, teak, beinskaft osv. . halvmatt glans. Olivenolje har syre i seg og kan ødelegge bein på sikt.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...