Jump to content
Barbershop.no forum
Sandman

Nye kniver på vei til Fitjarsoap.no

Recommended Posts

Som et tips til de som kanskje er på jakt etter en ny barberkniv, eller som kan la seg friste til å bli det ;).

Gå inn på hjemmesiden til Fitjarsoap.no, klikk videre på "Undersider" og velg "Barberkniver".

Der er det bl.a. mulig å lese om kommende kniver fra Thiers-Issard, hvor noen av knivene vil være egne "Signatur-modeller" fra Fitjar

Fitjar Såpekokeri får eget knivmerke. La Mouette, eller Lighthouse & Seagull. Dette merket vil ikke bli solgt i andre land, og jeg er veldig stolt.
.

Dette blir meget spesielle kniver, og her er det bare å stille seg i kø :D .

Nice! Eg kunne nesten tenkt meg ein barberkniv, ein anna enn arvegodet. Må nok spara litt pengar, antar ein del av desse knivane ligg mellom 1500,- til 2000,-. Kanskje meir, til og med. Og eg må ha stropp og bryne i tillegg:S Og eg som skal studera til hausten. Må nok leva på havregraut for å spara:P

Gleder meg til å sjå bileta. Såpekokaren bur vel 30 km frå meg i luftlinje, så det vert jo nesten lokalknivar!

Høres veldig bra ut! Ser at de har tatt vekk Bergischer Löwe kniven, så håper at de får inn noen elegante kniver! Noen som vet hvilke modeller som taes inn? bilder?

Nå har de nye knivene kommet i nettbutikken hos Fitjarsoap :D Det har blitt lekre og spesielle kniver, så disse kan få ben å gå på. :lol:

Der var det mye vakkert gitt, likte spesielt 100666 og 100667, men lurer litt på hvordan disse er å slipe, med tanke på ryggen?

Men 100668, det må da være en wedge?, ikke syngende?

Ser det står hollow, men ser lite hollow ut på bildet egentlig, hm.. http://www.mamut.net/fitjarsoap/100668.gif

Dersom du ser på nasa, ser det ut som om den er kurva.

Åh, eg har lyst på min fyrste barberkniv, men har ikkje pengar til å kjøpa:( Må spara til studieperioden til hausten:S Og desse knivane er jo lokale, bokstaveleg talt (eg bur ein times tid frå fitjar!)...

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...