T. DeLonge 0 Report post Posted February 18, 2010 Har sjekket ut en del hårvokser, bla også de fra Men U som selges her. Jeg har enda ikke lykkes i å finne et produkt som ikke inneholder en masse parabener og andre skadelige kjemikaler. Noen som vet om noen uten eller med mindre av disse skadelige stoffene? Om de i det hele tatt finnes... Quote Share this post Link to post Share on other sites
som.lime@gmail.com 0 Report post Posted January 24, 2011 Jeg gikk over til gammeldags pomade i høst.. Stort sett inneholder de kun vaselin og parfyme, og i noen tilfeller bivoks og/eller lanolin, men jeg har aldri sett noen som inneholder stoffer med rare og skumle navn. Selv bruker jeg blant annet denne pomaden, som i små mengder ikke vil gi deg det typiske "glætte" håret mange forbinder med pomade. Når det brukes i små mengder vil det se ut som vanlig voks, og når man forsyner seg i beskjedne mengder er det heller ikke så vanskelig å vaske ut som alle skal ha det til å være. Om du ønsker at håret vil se ut som om du har hatt voks i det, vil jeg generelt råde deg til å bruke "medium weight"-pomade, ettersom "heavy weight" er steinhardt og ubrukelig gjennom vinterhalvåret, og "light weight" har lite hold og får ofte håret til å se vått ut/gel-look.. ....og deeer så jeg at jeg svarte på en 11 måneder gammel tråd. Oh well. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JonasV 0 Report post Posted February 15, 2012 Vil bare stemme i på Pomader. Jeg har sikkert 8-9 forskjellige stående. Pleier å bruke de til en litt semi slick back/ sidedelt sveis. Noen ganger er det noe herk å vaske det ut, men det positive overgår det negative. Den pomaden i linken lukter helt fantastisk godt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas 0 Report post Posted March 3, 2012 Vi har nylig fått inn hårprodukter fra Uppercut Deluxe, blant annet Monster Hold som er parabenfri Quote Share this post Link to post Share on other sites