Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
amb

Ynskjer ein ny kost

Recommended Posts

Har lest ein del om forskjellege kostar den siste veka, og har berre blitt meir forvirra. Somme seier at best bedger er dei beste reint praktisk, og at silvertip berre er eit luksusprodukt som ikkje presterer noko betre enn ein best badger, medan somme seier at silvertip kostar alltid vil vera dei beste kostane, uansett. Den kosten eg har no, er Omega sin svinebust (den som følgjer med startpakken her hjå Barbershop), så einkvan grevlingkost vil nok vera ein oppgradering. Eg synest at min noverande kost er litt i stivaste laget.

Så har nokon nokre kostar som dei synest er vel verdt pengane? Helst ikkje meir enn 500 kroner, anten inkl eller eks. frakt. (er det snakk om 520,-, så går det bra).. Faktisk, berre gløym prisgrensa, så kan eg vurdera ettersom eg ser produkta.

Til slutt vil eg berre seie at det er svært, svært synd at dette forumet ikkje vert nytta meir. Eg såg fram til eit norsk barberingsforum, og vart litt skuffa over aktiviteten her:(

Har lest ein del om forskjellege kostar den siste veka, og har berre blitt meir forvirra. Somme seier at best bedger er dei beste reint praktisk, og at silvertip berre er eit luksusprodukt som ikkje presterer noko betre enn ein best badger, medan somme seier at silvertip kostar alltid vil vera dei beste kostane, uansett. Den kosten eg har no, er Omega sin svinebust (den som følgjer med startpakken her hjå Barbershop), så einkvan grevlingkost vil nok vera ein oppgradering. Eg synest at min noverande kost er litt i stivaste laget.

Mye smak og behag, men ikke alle er gidder å prøve mange forskjellige typer, bare for å prøve. Best badger gjør vel jobben like godt som silvertip, men er ikke like behagelig, kanskje? Har selv en Edwin Jagger best badger og er godt fornøyd med den, men så har jeg ikke prøvd andre heller.

Kjøper du f.eks denne:

http://www.barbershop.no/barberutstyr/barberkost/muhle-barberkost-classic-style-silver-tip-sort.html

tror jeg du får deg en rimelig og meget bra kost.

Til slutt vil eg berre seie at det er svært, svært synd at dette forumet ikkje vert nytta meir. Eg såg fram til eit norsk barberingsforum, og vart litt skuffa over aktiviteten her:(

Bare stå på du, så skal du se at det tar seg opp litt her...... ;)

Berre for nyfikenleiken si skuld, kan eg jo seia at eg fekk laga ein kost av Rudy Vey: bøffelhorn handtak, 24mm knute, 60mm loft. Fungerer utmerka. Og den er fin å kvila augo på^^

Etter å ha fått litt innblikk i denne idretten, kunne eg tenkt meg ein mindre kost, 18mm kanskje, for andletsoppskumming.

Så en film på youtube, hvor en kar fortalte (og viste) at en syntetisk kost kan være like bra og myk som en silver- tip. Han sa det slik at en natulig børste (silver- tip) suger til seg mye såpe og fuktighetsgiverene som barberkrem/barbersåpen inneholder. En syntetisk børste er "død" og suger ikke til seg noe som helst. Han viste dette ved å ta en børste av denne typen http://www.barbershop.no/barberutstyr/barberkost/men-u-barbiere.html og en børste av denne typen http://www.barbershop.no/barberutstyr/barberkost/muhle-barberkost-classic-style-silver-tip-krem.html. Og han tok en dosering av en MAN-Ü barberkrem og han klarte å overfylle et lite glass med skum. LETT, mens med silver- tipen klarer han så vidt å halvfylle glasset.

Så du kan kjøpe en kost av typen http://www.barbershop.no/barberutstyr/barberkost/men-u-barbiere.html å få følelsen av en silvertip men fortsatt spare penger.

Har selv en sivertip og en svinebørste, og de oppfører seg veldig forsjellig

Berre for nyfikenleiken si skuld, kan eg jo seia at eg fekk laga ein kost av Rudy Vey: bøffelhorn handtak, 24mm knute, 60mm loft. Fungerer utmerka. Og den er fin å kvila augo på^^

Den kosten høres spennende ut. Et bilde sier mer enn 1000 ord!

Så sant, så sant! Beklagar at eg ikkje kom på å lasta opp bilete. Eg dokumenterte "opningsseremonien". Det var nesten litt heilagt:)

Vart ein del bilete her, men men:P Du ser prisen på pakken også ein stad. Kremt kremt, er det kryssa av som "gåve"? Kremt, ahrmmm...:P

PS. anbefaler å zooma litt ut på bileta, dei vart ofseleg store. Ctrl + - eit par gonger gjer susen:)

post-421-126817405876_thumb.jpg

post-421-126817407652_thumb.jpg

post-421-12681740867_thumb.jpg

post-421-126817409975_thumb.jpg

post-421-126817410791_thumb.jpg

post-421-126817411608_thumb.jpg

post-421-126817412826_thumb.jpg

post-421-126817414169_thumb.jpg

post-421-126817415161_thumb.jpg

post-421-126817417186_thumb.jpg

post-421-126817418434_thumb.jpg

Enkelte vil nok seia at med ein relativt stor knute og med eit så stort loft, vil nok kosten vera litt floppy. På ein måte så stemmer dette, men eg synest ikkje dette er negativt. Når eg skummar opp i skål, er det fort gjort å spre håra ut i sirkel. Lett trykk i vispinga er et must med denne kosten. Tuppane gjer arbeidet særs bra. Det å bruka minst mogleg tid på skummet trur eg er ein uvane. Dersom ein bruker litt tid på det, 3-4 min total (inkl massering i andletet), så vert det mykje tettare og betre. Har prøvd kosten med Proraso-krem, og dette fungerer veldig bra. Glimrande! Fungerer også bra med glyserinbaserte såper, har prøvd med col conk amber. Får bra og tett skum her også. Store mengder. Det aller beste skummet får eg likevel med ein kombinasjon av col conk og casswell massey greenbriar i "superskum". Det vert så glatt med så lav friksjon, at eg kan dra høvelen over same området fleire gonger utan at det er skumd er. Har ikkje prøvd col conk + proraso enda. Kanskje neste gang:)

Mengden skum som denne kosten held, er fantastisk. Etter å ha skumma opp i skål, kan eg sikkert ha tre strøk med høvelen utan å bruka noko av det skummet som ligg igjen i skåla. Men, ikkje heilt passande for oppskumming i andletet. Kosten er veldig mjuk og behageleg mot andletet, men kjenner at den "stikk" litt med dei rette rørslene;)

Handtaket synest eg er vakker kunst! Dei kvite sjatteringane er nydelege. Eg har to "hovudgrep" når eg bruker den. Under oppskumming: pekefing, tommel og langefing inni det ytste grepet, eller "holet". Påføring av skum: "sverdgrepet". Holder den som et sverd, med ringfinger/langfinger i "holet".

Rudy Vey er glimrande å gjera forretnignar med. Svært kundevenleg. Han lager custom-kostar, så eg fann eit handtaksdesign, og han lagde det i løpet av et par dagar. Eg fekk også med, inkludert i prisen, ein reisetube og ein stor tube med Casswell Massey Greenbriar (denne kremer er håplaus dersom den ikkje vert brukt i superskum. Den lukter veldig godt, men skummar særs dårleg opp åleine).

Håper det svarte på litt. Ein fantastisk kost, som ikkje kosta mykje samanlikna med "merkekostar". Veldig nøgd!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this