Jump to content
Barbershop.no forum
amb

Barberblad

Recommended Posts

Eg skulle kjøpa derby extra sine blad. Her kostar dei ca 20,- for ein fempakning. Men dersom ein legg til MVA og frakt (ved bestilling frå denne sida), ver prisen 70,-... Ikkje særleg billeg for fem blad, det. Det er synd at ikkje butikkar tek inn dette, då hadde ein spart myyyykje pengar!!!

kvifor ikkje ha det fraktfritt i Noreg? Eg har sett fleire nettbutikkar som tilbyr dette..

Eg skulle kjøpa derby extra sine blad. Her kostar dei ca 20,- for ein fempakning. Men dersom ein legg til MVA og frakt (ved bestilling frå denne sida), ver prisen 70,-... Ikkje særleg billeg for fem blad, det. Det er synd at ikkje butikkar tek inn dette, då hadde ein spart myyyykje pengar!!!

kvifor ikkje ha det fraktfritt i Noreg? Eg har sett fleire nettbutikkar som tilbyr dette..

Om jeg hadde vært deg, hadde jeg bestilt flere pakninger med en gang. La oss si du kjøper 5 pakninger á kr 19,- + frakt kr 50,-, blir dette rundt kr 150,-. Da har du 25 blader (som normalt sett holder mye lenger enn multiblader), for lavere pris enn én 5-pakk med Mach 3 http://www.gents.no/...lad-5-pack.html Gang opp dette med f.eks 10 pakninger med Derby + frakt, og du vil se at gevinsten er formidabel. Trolig har du også produktene i postkassen én eller to dager etter bestilling, og det betyr jo også litt :)

I tillegg kommer en langt bedre barbering, så summa summarum er det ikke noe å nøle med ;) (Derby er forresten meget gode blader)

Slettest ikkje dumt å bestilla fleire på ein gong B) Koffor kom ikkje eg på da:P?

Har litt lyst å prøva ei barbersåpa, og har tenkt litt på fitjar folgefonn (sidan eg bur i folgefonnkommunen, hehe). Har skjønt at den har litt samme eigenskaper som Prorasokremen. Proraso er vel først og fremst ikkje ei luktoppleving, men at heller den kjølande effekten e viktigast? Har du noken erfaring med fitjar, og eventuelle såper? Såg dei hadde "gratis" prøve på ei ny såpe. Synd da vert frakt på 80 kroner, hehe.

MVA er vel inkludert i prisene??

To tips:

1. Jeg og en kompis delte på en 1oo-pk med Derby Extra blad (og derav også på frakta). I tillegg kjøpte vi andre produkter.....

2. Det er mulig å finne Gillette's blader i dagligvareforretninger (Obs, Prix, og sikkert andre). Dette er meget gode blader, min erfaring er at de varer lengre enn Derby. Så selv om de i utgangspunktet er mye dyrere enn Derby, så er totalregnskapet omtrent likt. Men så kommer utgifter til drivstoff og parkering, da....

Eg bur på landet, med fire matvarebutikkar i området: rema, eurospar, ica og spar. har også rimi og joker innen 30 minutters kjøretid. Låner bilen to foreldre, så mine utgifter e minimale:D

Er det ein spesiell grunn til at ikkje matvarebutikkar tar inn DE blad? Det er kanskje ikkje så mange som kjøper dei no lengre, men kvar er den gode gamle kundeservicen?

Eg bur på landet, med fire matvarebutikkar i området: rema, eurospar, ica og spar. har også rimi og joker innen 30 minutters kjøretid. Låner bilen to foreldre, så mine utgifter e minimale:D

Er det ein spesiell grunn til at ikkje matvarebutikkar tar inn DE blad? Det er kanskje ikkje så mange som kjøper dei no lengre, men kvar er den gode gamle kundeservicen?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...