Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
asbjorn

Triple Milled?

Recommended Posts

Hvis jeg ikke tar helt feil, så betyr det at såpen er malt opp etter den er støpt, for så å bli støpt og malt opp på nytt 3 gang.

Såper som er triple milled er en del hardere en såper som ikke er det, å de skal vistnok vare en del lenger.

Ok, så det har ikke noen effekt for bruken ellers?

Leste litt på shaveblog, og det ser litt interresant ut, en ebay-segler jeg har kjøpt litt ting fra (the gourmet rose) har masse såpegreier for å lage egne såper, spørs om jeg skulle kjøpe litt og teste :), blande inn litt espresso.. :D

Nå tar det vel litt tid før jeg vil smi min egen barberkniv, men har shoppa en Dovo Prima Klang fra en på B&B, så jeg tenker å teste kniv om ikke annet.. så leser dere i Grorudavisa om en fatal barberhendelse så skjønner dere hva som har skjedd.. Skal si ifra før jeg forsøker :D

Ang Gourmet Rose og lage såper, de har jo såper som er egnet for barbering, og som er laget slik at du kan røre inn vanilje og diverse ting.. så hvis såpa i utgangspunktet fungerer bra, så kan man få den lukta man vil.. men jeg må forske på andre ting før jeg roter med såper tror jeg :D

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this