kimmern 0 Report post Posted September 7, 2009 Noen son vet hvor man får kjøp Osage Rub? fikk lyst på en sånn Macaulay Culkin opplevelse:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimaxl 0 Report post Posted September 8, 2009 Hei! Er det denne du er på utkikk etter. Har lyst på å teste den ut sjøl også, men jeg må holde meg i skinnet en stund. Skriv gjerne om hva du syns om den. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandman 0 Report post Posted September 8, 2009 Osage Rub er produktet som får alle andre after shave til å virke som den mildeste melk mot huden . Kan ifølge teksten benyttes både i hodebunn og ansikt. Å påføre seg denne væsken tilsvarer å dyppe hodet i en bøtte med isvann, og gir en ekstremt oppfriskende følelse. Faktisk er den så frisk at tårene kan begynne å renne, så dette er ikke for alle. I motsetning til andre versjoner av mentol-AS, sitter også denne følelsen i veldig lenge. Lukter mentol og furunål, og er garantert å ha samme effekt om morgenen som et par kopper sterk kaffe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimaxl 0 Report post Posted September 8, 2009 Sukk. Den høres herlig ut. Må nok kjøpe den også. Eller kanskje jeg skal sette den opp på ønskelista til jul. Slekta må vel klare en 1k stein og ei flaske Osage Rub. Kanskje finnes det en der ute som har kjøpt Osage Rub og funnet ut at den ikke var noe. Gi meg et tips og jeg kan kjøpe den av deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites