Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
kimmern

Jeg trenger en KOST!!

Recommended Posts

hei nå har jeg endelig fått kjøpt meg utstyr jeg takker for rådene og tipsene så får vi se om det ikke blir en fulltreffer med pakken jeg har satt sammen (med masse hjelp ifra dere!)

Høvel: Merkur Futur( var litt låst på den som jeg sa.. kan hende den er litt vanskelig å lære seg med, men jeg lærer vel fort nok når jeg har blitt lei av i kutte meg :P ble bestillt ifra WCS pga barbershop var fri :-/ )

Kost: mangler KOST!! Jeg har Veldig lyst på en kost i best badger med stativ, men det er ikke en side som har de inne!?!.

og da har jeg sjekket Barbershop, Gents, Mankind hadde bare barbiere koster sto ikke noe om badger, svinebust blir for stivt synes jeg... er det noen som da vet om en nett side som fører best badger koster og som har de på lager?..

Såpe: Mama Bear Lime Ice

Blod-"Stopper": Proraso Styptic Gel

Kopp: Mühle barberkopp porselen med hank (hadde ikke inne Merkur sin.. men de er jo helt lik)

Aftershafe: Truefitt & Hill 1805 Aftershave Balm

Blader: Derby Extra Double Edge Razor Blades + DE Blade Sampler Pack, Economy Sample Packs (Bestillt ifra WCS pga Barbershop var fri :-/ )

Jeg håper at varene kommer raskt slik at jeg også kan nyte det å ha en behagelig hobby... Skal poste dere når jeg får varene og gi dere en update om hva jeg syntes om produktene.

Mvh

Kimmern

Hei igjen.

Du har valgt et flott sett med barberutstyr. Gratulerer. Det er synd at Barbershop.no er utsolgt for så mye. Det er nemmelig her det går kort tid fra en vare er bestilt til du har den i postkassa. Vi får håpe de snart får fylt opp hyllene igjen.

Når det gjelder kost så kjøpte jeg min her Jeg er godt fornøyd med kosten. Har også kjøpt andre ting her og har aldri opplevd problemer.

Kost: mangler KOST!! Jeg har Veldig lyst på en kost i best badger med stativ, men det er ikke en side som har de inne!?!.

og da har jeg sjekket Barbershop, Gents, Mankind hadde bare barbiere koster sto ikke noe om badger, svinebust blir for stivt synes jeg... er det noen som da vet om en nett side som fører best badger koster og som har de på lager?..

Hei.

Som jeg skrev i den andre tråden din, så mener jeg at det kan være en fordel at nybegynnere starter med en enkel tradisjonell høvel, men Futuren er en topp høvel som du sikkert mestrer etter en stund. Har lyst på den selv.

Litt dumt at Barbershop er så tom for varer, de er jo topp på service og levering! Edwin Jagger er en god kost der du får masse for pengene. Her er en nettbutikken som EJ viser til på hjemmesiden deres: http://www.theenglishshavingcompany.com/

(Har ikke prøvd de selv, så jeg vet ikke hva de står for)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this