Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Speer8

Sliping av barberblad

Recommended Posts

Hei!

Eg er ganske ny når det gjeld bruk av DE høvel og barberkost. Har tidlegare bruk Mach 3 og Nivea Barbergel , den vanlige blå typen. Dette fungerte forholdvis bra, i alle fall bedre enn anna skum på boks. Hadde lest at gel passa bedre for dei med sterk skjegvekst.Ved skumming av gel er det og mindre risk for luftlommer mot huden som ved vanlig barberskum på boks. Nivas nye kvite boks for sensitiv hud opplevde eg dårlegare og slutta raskt med den.

Har no gått gått over til barberkost, barberkrem , barbersåpe og Merkur 34c. Er fortsatt inne i ein læringsperiode når det gjeld teknikken. Største problemet er å holde rett vinkel på bladet. Hadde tidlegare problemhår på halsen, men etter nokre gongers barbering så er halsen bedre no enn tidlegare. Røde prikkar nederst på sida av halsen er no eit minimalt problem. Men slit litt med barberingskviser(?) rundt munnpartiet . Det er kanskje inngrodde går for dette er eit tilbakevendande problem på samme plassane på huden. Får litt kutt/iritasjon her,men håper det går over med tid og bedre teknikk. Verste plassen å få vekk alle håra er under hakespissen, samme problemet hadde eg med Mach 3.

Har lest fleire stader at DE blad skal holde lenger enn Mach 3 type blad, nokon påstår opptil 2-3 gonger lenger. Men det kan vel ikkje stemme? Mach 3 brukte eg omtrent i 1 veke uten problem. Men DE blada Gillette og Merkur held ikkje så lenge.

Skjeggveksten min er nok ein del over middels uten å vera ekstrem.

Har lest ein plass at ein kan få DE blada til å holde lenger om ein sliper dei på glass. Kan nokon forklare korleis ein gjer dette og om det har nokon effekt? Kan tenke meg det blir som å slipe ein vanlig kniv på slike moderne slipegreier der ein drar kniven i eit hakk. Altså ikkje som ved bruk av slipestein eller bryne.

Har det noko for seg å snu barberbladet?

PS! Da eg posta dette innlegget stod det at eg var medlem nr 391,mens det ein anna stad står at det er 196 registrerte medlemmer. Kvifor denne forskjellen?

Hei der :)

Jeg bruker Tend Skin Liquid som du kan få kjøpt her på barbershop mot barbekviser/razor burns og synes dette hjelper bra.

Gilette sine blader har jeg ikke prøvd, men når det gjelder Merkur sine blader scorer disse stort sett svært lavt hos brukerne. Feather er de aller skarpeste bladene og disse holder lenge. Det samme sies om Derby sine blader. Kanskje du skulle prøve ett av disse.

Sliping av bladene tror jeg ikke har noe for seg. Det finnes et produkt som heter Razorpit, men slik jeg har forstått det skal dette først og fremst fjerne smuss fra bladene til flerbladshøvler. Å snu bladene har ingen dokumentert virkning, men en kan se at dette fra tid til annen diskuteres.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this