Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Monosokk

Beste barbering noensinne

Recommended Posts

Om dette strider mot Barbershops forumsregler, ha meg unnskyldt.

Jeg har tilfeldigvis kommet over en krem som har gitt meg den beste XTG og ATG noensinne: Shave the Planet fra Lush. For første drag, benytter jeg kost og min favorittkrem som vanlig for å reise hårene og gi en optimal WTG. Påfølgende passeringer benytter jeg så Lush uten kost, som gir meg en 100% BBS. For XTG og ATG, slår den fullstendig knckout på samtlige toppkremer jeg har testet beregnet for kost. Jeg har aldri opplevd en liknende barbering. Absolutt ingen smerte eller irritasjon, selv på halsen med opptil flere ATG.

En anbefaling skrevet i begeistring. Takk til min kone som drar meg motvillig med i feminine velværebutikker som kan luktes på andre siden av gaten :)

Foreløpig testet med Merkur 39C slant / Gillette platinum.

Og hvor kjøper man så denne fantastiske kremen? Du pirret min interresse..

Jeg kjøpte den i deres butikk i Trondheim (tror det er eneste butikk i Norge foreløpig). Ellers kan den sikkert bestilles fra lush.com / lush.no

Den fungerer i hvert fall utrolig bra for meg, bare husk å bruke den riktig (les ingen kost, skummer ikke).

Ingen kost? Meh...

:P

Hehe, det var min umiddelbare tanke også, så jeg beholdt kostrutinen med vanlig krem på første passering ;) Men etter å ha forsøkt testpakken (med en svært skeptisk innstilling), var det rett ned for å kjøpe en hel boks :D

Vet ikke helt hvorfor, men jeg ble ganske fenget av dette her. Fant kremen på Lush Norge, ikke så værst priset heller, men frakten på 115kr gjør at jeg legger det på is en stund til..

Vet ikke helt hvorfor, men jeg ble ganske fenget av dette her. Fant kremen på Lush Norge, ikke så værst priset heller, men frakten på 115kr gjør at jeg legger det på is en stund til..

Det var relativt kostbart, ja... Jeg kan sikkert skaffe deg en prøve og sende den til deg. Både Lush og Posten er nærmest nabo av meg :) PM om du er interessert.

Om dette strider mot Barbershops forumsregler, ha meg unnskyldt.

Neida, det er absolutt ok. Det blir veldig kjedelig om det ikke skal være lov å linke til andre produsenter. Jeg vil heller at dette skal være et nøytralt forum enn at man skal måtte gå andre steder for å diskutere "forbudte" ting.

Kan forresten prøve å ta inn denne kremen om det er interesse for det. 115,- i porto var jo en del..

Neida, det er absolutt ok. Det blir veldig kjedelig om det ikke skal være lov å linke til andre produsenter. Jeg vil heller at dette skal være et nøytralt forum enn at man skal måtte gå andre steder for å diskutere "forbudte" ting.

Flotte greier, god innstilling :)

Kan forresten prøve å ta inn denne kremen om det er interesse for det. 115,- i porto var jo en del..

Hvis den virkelig er så god som blir påstått, så er det vel alltids interesse for det =)

Tok litt tid, men har endelig fått summet meg til å både prøve kremen, og sette meg ned og skrive hva jeg syns:

Førsteinntrykket var lukten, som jeg ikke synes så mye om. Heldigvis sitter ikke den noe igjen etter å ha barbert seg, men alt går i vasken.

Når det gjelder selve kremen var det en merkelig følelse både å ta den på, og å barbere seg med den. Prøver å finne på en passende sammenligning, men det beste jeg klarer er at det føltes nesten som å smøre seg inn med et flytende te-lys, bare at den ikke stivnet igjen. Var en veldig voksaktig følelse, og når jeg barberte meg, gled høvelen over fjeset nesten uten motstand.

I og med at jeg er nybegynner så blir det fremdeles en del kutt, og når jeg gikk ATG fikk jeg vel min blodigste barbering hittil, men også definitivt den glatteste.

Kommer ikke til å løpe til butikken for å bestille den, men hvis den kommer i sortimentet til barbershop blir det nok et kjøp etter hvert.

Anbefales å prøve, for de som har mulighet til å hente prøve i butikken i Trondheim.

Takk til Monosokk som hentet prøve, og sendte til meg! =)

Det er ikke ofte jeg gidder å registrere meg på et forum for å poste et innlegg, men følte denne fortjener det.

Er nybegynner innen barbering med kost og høvel med barberblad. Og følte liksom ikke at jeg fikk helt taket på skum og lignende.

Bestillte denne kremen etter å lest dette innlegget, greit nok at jeg måtte ut med gode 200 kroner, men makan til opplevelse i forhold til skum. :blink:

Det er som padda skriver, høvelen glir over huden omtrent uten motstand. Heilt fanjtastisk! :P

Kommer til å kjøpe denne heretter, men skulle vært noe mindre frakt ja.

Det er ikke ofte jeg gidder å registrere meg på et forum for å poste et innlegg, men følte denne fortjener det.

Er nybegynner innen barbering med kost og høvel med barberblad. Og følte liksom ikke at jeg fikk helt taket på skum og lignende.

Bestillte denne kremen etter å lest dette innlegget, greit nok at jeg måtte ut med gode 200 kroner, men makan til opplevelse i forhold til skum. :blink:

Det er som padda skriver, høvelen glir over huden omtrent uten motstand. Heilt fanjtastisk! :P

Kommer til å kjøpe denne heretter, men skulle vært noe mindre frakt ja.

Kan jeg spørre hva du betalte totalt? Ser de har satt ned prisen på frakt litt, men finner ikke spesifisert hva det vil komme på uten å lage konto og logge inn..

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this