Jump to content
Barbershop.no forum
barberer'n

Stropping på bilbelte?!

Recommended Posts

Konge. Har forstatt ikke kjøpt en strop til min aller første kniv som ligger utålmodig i skuffen og venter på å bli brukt. Det er vel ingen her som skulle ha et bilbelte til overs for en billig penge? :blink:

Konge. Har forstatt ikke kjøpt en strop til min aller første kniv som ligger utålmodig i skuffen og venter på å bli brukt. Det er vel ingen her som skulle ha et bilbelte til overs for en billig penge? :blink:

Nærmeste bilopphogger burde løse det problemet :)

I mellomtiden kan du bruke en avis som strop.

Tror det er lang til neste bilopphuggeri her i Trondheim, i alle fall for langt å reise nå når jeg leser til anatomieksamen :)

Otto: Kan man altså bruke en avis som strop? Bretter man bare avisen til passelig bredde og stropper i vei da eller? Dette hørtes jo interessant ut :)

Otto: Kan man altså bruke en avis som strop? Bretter man bare avisen til passelig bredde og stropper i vei da eller? Dette hørtes jo interessant ut :)

Det er den billige, midlertidige student løsningen. Man kan brette avisen rundt f.eks. en bok av passende størrelse. Pass på at det blir jevnt og flatt.

Boken ligger horisontalt. (og at du ikke har mulighet for å treffe eventuelle avis stifter). Dette virker også bra når man er på ferie og har glemt stroppen.

Man kan også bruke benet på en dongri-bukse eller lignende. Pass på å ikke treffe knapper eller glidelås. Dette er også selvsagt en midlertidig løsning.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...