Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
chris

Barberolje

Recommended Posts

Velkommen Chris!

Jeg regner med at du mener såkalt 'pre-shave' olje, det finnes nemlig også barberolje som man bruker i stedet for såpe eller krem.

Jeg har prøvd både King of Shaves, Truefitt&Hill og The Gentlemans Refinery sine pre-shave oljer uten at jeg har merket noe bedring i hvor tett eller lett det er å barbere seg. Men særlig T&H sin er lukter veldig godt og er behagelig å påføre.

Derimot synes jeg Proraso sin pre/post virker bra, bortsett fra at jeg ikke er begeistret over menthol-effekten.

Den som jeg faktisk synes er virkelig god er Musgo Real sin etterbarberingkrem :shock: Den er virkelig suveren som en pre-shave!

Takk for det og takk for finfint svar ;D

Var pre-shave olje jeg mente ja, glemte å spesifisere det ;p Sett at flere har variert effekt av pre-shave produkter. Men sliter litt med razorburns, så tenkte jeg skulle gi det en sjanse =)

Alt for å perfeksjonere barberingen ;)

Får se hva jeg bestemmer meg for til neste bestilling, som forøvrig blir når mamabear såpene jeg vil ha ankommer shoppen :D

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this