Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Sandman

ROS TIL ANDREAS, ALIAS BARBERSHOP.NO

Recommended Posts

Etter å ha fulgt med Barbershop.no og forumet her i snart ett år, føler jeg at det er på tide å rette en stor takk til Andreas som startet denne butikken i sin tid, og som har ekspandert den kraftig siden den spede begynnelse.

Han skal ha svært mye av æren for at tradisjonell barbering, barberprodukter av høy kvalitet og med stort utvalg, samt andre hovedsaklig mannlige produkter, nå ikke er lenger unna enn noen tastetrykk på pc-en og deretter en uhyre rask ekspedering i postgangen :D.

Antallet brukere på forumet er stadig økende, og etter hva jeg har skjønt, er det også svært mange kunder som kjøper varer gjennom shoppen, men som aldri er innom forumet. Denne glimrende og veldrevne Barbershop har trolig alene ansvaret for at et økende antall norske menn nå gjenoppdager tidligere tiders edle barberingsritualer, og dette får også derved flere og flere til å kaste multibladshøvelen og skum på boks, på søppeldyngen for alltid :D.

Vil derfor takke deg Andreas, for din glimrende innsats for tradisjonell barbering så langt. Vi er mange som har deg å takke for en langt bedre start på dagen og en tettere barbering enn vi visste var mulig ;).

Håper flere med meg vil gratulere Andreas med hans Barbershop og det flotte arbeidet han gjør med den. Måtte den bestå i mange, mange år :!:

Mvh

Sandman

Fullstendig enig. Uten Barbershop, hadde jeg ikke vært klar over alternativene, og fortsatt slitt med en vibrerende plastpinne og sår hals. Det som også slår meg som unikt med Barbershop, er den folkelige og kameratslige tonen jeg finner hos både innehaver og kunde.

A++

:)

JEPP!!! :D:D:D

Dette er helt enestående, meget flott service av Andeas, gode produkter og et engasjement jeg ikke trodde var mulig! Ser med gru tilbake på pre-barbershop-tiden....

STÅ PÅ VIDERE!

Jeg må bare slutte meg til rosen, jeg også.

Med tanke på at tradisjonell våtbarbering er såpass obskurt i dag her til lands (eller ihvertfall virker det slik), så er det intet mindre enn fantastisk at noen tør å satse sånn på dette konseptet. Ikke bare har Barbershop tatt inn utrolig mange produkter etter forespørsel fra kundene, men dette er også den desidert mest imøtekommende butikken jeg har vært borti når det gjelder andre henveldelser om bestillinger o.l.

Man får virkelig lyst til å handle her.

Beklager seint svar på denne, driver for fullt med å få ferdig det nye butikksystemet så jeg har helt glemt alt annet de siste dagene..

Veldig hyggelig å høre, og takk for kommentarer :D Butikken startet jo bare som en hobby på rommet mitt, så det er morsomt å se at ting har gått fremover siden da! En stor takk til alle kunder og gjengen her i forumet! Uten dere hadde ikke denne butikken fortsatt eksistert. Nå som jeg er tilbake i Norge skal jeg prøve å fortsette utvidelsen av butikken, og første steg blir nytt butikksystem. Dette håper jeg vil gjøre det enda enklere og bedre å bestille varer. Og sakte, men sikkert håper jeg også å kunne ha en side med komplett informasjon om barbering, barberutstyr, osv. i butikken. Så får vi se hva som blir neste, jeg håper jo fortsatt på butikk/barbersalong, men vi får se litt når det evt. blir noe av. Jeg må også takke mine gode vikarer Jørn, Geir og Halldis som har sendt varer for meg i høst mens jeg var i USA. Uten disse hadde det nok blitt svært vanskelig å fortsette driften av butikken. Jeg skal jo ikke nekte for at det i blant er litt vanskelig å drive butikk og være student samtidig, men alle tilbakemeldinger og suksesshistorier fra dere gir jo masse inspirasjon!

Det hadde også vært hyggelig å treffes en gang for å utveksle kunnskap, eller bare for å ta en øl/brus/osv. Et par av dere har jo alt vært innom, og det er bare å ta en tur for dere andre som måtte være interessert. Jeg kan undersøke litt med han jeg leier kontor/lager av, det er mulig vi kunne fått til et treff en lørdag/søndag en gang. Det er ikke kjempemasse plass her, men ved å flytte litt på bord, osv. kunne det nok vært mulig. Det er flere som har nevnt noe slik tidligere, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne få til det.

Ganske bra gjort av deg å være student og drive en butikk samtidig!

Jeg håper du tjener litt på denne butikken, det må være rimelig digg å slippe et stort studielån.

Dette er mest sannsynlig en av de beste butikkene jeg har handlet i, pakkene kommer fort, og servicen er kjempebra.

Det beste er nok at Andreas selv er med på diskusjoner og snakker med oss i forumet, får en følelse av at jeg handler fra en bekjent, som ikke er ute etter å bare tjene penger, men å gi oss kvalitetsprodukter som virkelig kan endre en dårlig start på dagen til det bedre.

Har et lite håp om at butikken vil holde seg slik ganske lenge, og at kundekretsen ikke går over stokk og stein, ikke missforstå meg, jeg håper selvfølgelig på at butikken kan gå så bra som mulig.

Men jeg var med på starten av Komplett og Netshop, de startet utrolig bra, men endte med å bli en upersonlig butikk som jeg kun handler hos hvis man kan spare store summer.

Jeg ser at dette skjer med de fleste butikker, hvis de blir for "store". Uansett, lykke til Andreas!

Håper på å treffe deg når du har fått laget en fysisk butikk, da sender jeg inn CV og jøbbsøknad. :mrgreen:

Jeg håper du tjener litt på denne butikken, det må være rimelig digg å slippe et stort studielån.
Tja.. saken er vel at jeg bruker alt jeg får inn på å utvide med nye produkter. Jeg har forsåvidt ikke tatt ut noe lønn ennå. Så studielånet er fortsatt stort nok det, men det ordner seg, jeg tenker langsiktig :) Er jo alltid det og det merket jeg vil ta inn, også finner jeg noe nytt igjen, og sånn fortsetter det ;) Hadde jeg solgt f.eks. vaskemaskiner eller noe hadde jeg jo ikke brydd meg så veldig, men det er jo morro å ta inn nye merker for meg også, siden det alltids vanker noe gratis fra produsentene og noe nytt å prøve.

Dette er mest sannsynlig en av de beste butikkene jeg har handlet i, pakkene kommer fort, og servicen er kjempebra.
Takk for det! I høst har forsendelser og service vært litt tregere enn vanlig, men det har vel fortsatt vært raskere enn de fleste håper jeg.

Har et lite håp om at butikken vil holde seg slik ganske lenge, og at kundekretsen ikke går over stokk og stein, ikke missforstå meg, jeg håper selvfølgelig på at butikken kan gå så bra som mulig.
Hehe, jeg får begynne med å kreve søknader før man får handle :D

Her e det vel bare å slenge seg på. Jeg skal ikke skrive en lang avhandling da det meste er sagt. Barbershop.no er og blir en fantastisk butikk, måtte den bestå og ekspandere! Du er en ekte gründer, Andreas :)

Vil heller ikke skrive noen avhandling, men bare støtte alt som er skrevet. Godt arbeid og takk for at du gidder å serve oss på en sånn suveren måte.

Jeg bestilte i helgen noe barberutstyr, bla. en Edwin Jagger barberkost med stativ. Fikk pakken fra barbershop.no i dag, og der lå ikke Edwin Jagger-kosten, men en GRATIS Proraso-kost som Andreas hadde gitt meg mens han ventet på at Edwin Jagger-koster kom inn(Som han skulle ettersende gratis). Tusen takk for kjempeservice! Kommer til å handle her igjen :)

Må bare henge meg på her!

Har tidligere bestilt en "startpakke" fra barbershop som kom raskt og med alt jeg hadde bestilt, men jeg ble virkelig imponert med den siste bestillingen!

Jeg bestilte på torsdag etter jobb en gang og regna med at pakka ville komme i begynnelsen av neste uke.... Men neida, i dag lå pakka i posten, akkurat i tide til en test før jeg åkte ut på fest!

Rett og slett utrolig bra og rask service! For å være litt egoistisk så håper jeg at butikken ikke får voldsomt mye flere kunder og havner på samme nivå som de andre store nettbutikkene... Men jeg ønsker selvfølgelig Andreas lykke til videre, og så lenge du klarer å holde samme service ønsker jeg deg mange flere kunder og lykke til videre!

Det eneste jeg ikke liker med barbershop er at man har lyst å handle her hele tiden. Er så mye spennende her og ikke minst en god atmosfære. Hvem hadde trodd at en kunne finne det i en nettbutikk? Sier bare takk for flott service.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this