Jump to content
Barbershop.no forum
McFly

Parfymetips

Recommended Posts

Noen som har gode tips på ukjente parfymer som lukter godt? Da mener jeg ikke Diesel, Calvin Klein eller Fahrenheit, men noe som gjør at man ikke lukter som 9 av 10 andre på festen. Hvis man har fått gode tilbakemeldinger av damene, så er det også flott :D

McFly

Jeg skal kjøpe meg en ny deo nå og kommer sannsynligvis til å ende opp på Crabtree & Evelyn Nomad Deo Stick. Parfymen lukter sikkert ganske likt, så jeg kan i alle fall gi en tilbakemelding om hvordan den dufter om en drøy ukes tid.

Begynner forøvrig også å bli ganske lei av de merkene som du lister opp. Selv om man ikke bruker de selv, blir man jo terrorisert med duftene deres da "alle" bruker de.

Otto:

Jeg velger å kommentere dagens barbering på denne siden,siden det ikke hører inn under "dagens barbering". Jeg la merke til at du bruker Caswell&Massey. Jeg prøvde å få selge dette merket i salongen min, men de svarte ikke på mail. Så ringte jeg til dem, og de var helt uvillig å selge til Europa. Men jeg fikk en god erstatning. Efter mye om og men, så godtok Geo. F. Trumper min forespørsel til slutt. C&M er det mest behagelige efterbarberingsvann jeg har prøvd. Jeg har nesten usynlige psoriassis merker i ansiktet, og de forsvinner når jeg bruker C&M. Selvsagt er det å gå alt for langt til å hevde at C&M tar vekk psoriassis. Uansett, det skulle vært interessant å høre din mening om nuber six?

Otto:

Jeg velger å kommentere dagens barbering på denne siden,siden det ikke hører inn under "dagens barbering". Jeg la merke til at du bruker Caswell&Massey. Jeg prøvde å få selge dette merket i salongen min, men de svarte ikke på mail. Så ringte jeg til dem, og de var helt uvillig å selge til Europa. Men jeg fikk en god erstatning. Efter mye om og men, så godtok Geo. F. Trumper min forespørsel til slutt. C&M er det mest behagelige efterbarberingsvann jeg har prøvd. Jeg har nesten usynlige psoriassis merker i ansiktet, og de forsvinner når jeg bruker C&M. Selvsagt er det å gå alt for langt til å hevde at C&M tar vekk psoriassis. Uansett, det skulle vært interessant å høre din mening om nuber six?

Hei Tyfonikus

Er det slik at du nå selger produkter fra Geo F Trumper gjennom din salong eller annet? Det hadde jo vært strålende å hatt en forhandler av dette merket i Norge.

Jeg har fått godkjennelse til å selge deres produkter, men det var langt fra lett å få til. Først sendte jeg en mail hvor jeg skrev at jeg vurderte å starte med en barbershop, og om jeg kunne føre deres produkter hvis så skjedde. De var uvillig, men det kunne vurderes hvis jeg hadde papirene i orden. 14 dager før jeg åpnet, sendte jeg papirer fra Brønnøysund og foretagsregisteret. Det var heller ikke godt nok. Nu skulle de ha bilder av salongen. Jeg sendte disse, og de gratulerte meg, og godtok meg som forhandler.

Jeg venter den første forsyningen en av de første dagene. Jeg må dessverre stenge salongen de 3 første dagene i denne uken, slik at det kan bli en liten utsettelse før jeg har produktene til salgs. Jeg har fått Trumperkatalogen, og det vil være en umulighet å ta inn alt som de har.

Jeg har tatt inn Astor aftershave og Cologne, Spanish Leather aftershave og cologne, Sandalwood soft shaving cream i skål, og Almond Shampoo. Jeg vil også bestille en annen serie av Sandalwood hvor det er Skin Food med i bildet, pluss deodorand (uten tricosin).

Otto:

Number six og Newport, begge fra Caswell - Massey er "top of the line" etter min mening.

Når det er kaldt ute bruker jeg enten Number six eller Mama Bear's winter AS.

Jeg fann Caswell - Massey her:

Shavingshop

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...