Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Atomic

Filmanbefalinger

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle ta en tur på kino de nærmeste dagene. Hva slags bra filmer går for tiden? Har noen sett I Am Legend? Den virker jo kul, men er den bra?

Jeg har ikke sett "I am Legend", men etter hva jeg har hørt så er det litt delte meninger om den. Jeg så "American Gangster" før jul og den anbefalles på det sterkeste. Tror den går ennå, hertfall i større byer. Jeg lo også veldig av "Superbad", men det kan skyldes min noe enkle humor :D

McFly

Har sett American Gangster og syns den var bra. Ikke på høyde med klassikere som Gudfaren, Scarface, osv. men det skal jo litt til også da. Superbad var bra ja :lol: Så Knocked Up for et par dager siden. Trodde det var en jentefilm, men den var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd.

Den eneste filmen jeg har fått med meg i jula er 'Eventyret i New York', og den var definitivt så ille som jeg hadde trodd. Helt klart bra lagd, men ikke helt min kopp med Cafe Latté (for å si det mildt). Vi skulle egentlig på Arn, men både den og Legend var utsolgt så vi ble med noen venninner på 'Eventyret i New York'...

"Sweeney Todd: Demon Barber of Fleet Street" er jo en selvskreven must-see for alle her inne. Eller kanskje tvert i mot - barbering vil aldri bli det samme igjen etter å ha sett denne (for dem som bruker kniv, iallfall - med denne filmen skjønner man plutselig at "safety razors" har noe for seg).

Ikke lagde Todd noe bra skum heller ... :)

Jeg så Iron Man for en uke siden. Den var ikke så verst, grei underholdning og action. Men den beste filmen jeg har sett i det siste er Die Fälscher. Den fikk Oscar for beste utenlandske film i år. Handler om en gjeng med jøder som blir tvunget til å lage falske pund og dollarsedler under 2. verdenskrig. Kan virkelig anbefales!

Jeg så "shoot'em up" igår, skikkelig actionfilm, terningkast 4 fra meg. Noe råere enn "Eventyr i New York" vil jeg tippe :D

Om andre tenker å se den så skal de vite at det er ein spesiell film, er vel noe i likheten av Crouching Tiger, Hidden Dragon bare satt i nåtiden i usa (om eg ikkje husker feil)

For meg ble den for drøy til at eg likte den, kjøpte den etter at to kammerater mente det var ein av de beste filmene noensinne. (kommer aldrig til høre på de igjenn)

Ellers så vil eg annbefale 3:10 to yuma (jupp western fan her)

og american gangster.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this