Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
steinar_lund

Erasmic barberkrem

Recommended Posts

Denne har jeg sett til salgs fra hylle, i en norsk SparKjøp-butikk. Både krem, såpestift og kost fra Erasmic hadde de der - og jeg kjøpte ingen av dem. (Derimot kjøpte jeg Old Spice after shave og -deodorant der.) Hvis jeg noen gang besøker SparKjøp igjen, så kanskje jeg skal gi Erasmic et forsøk. Jeg har nemlig også hørt bra ting om den :)

Ahem, SparKjøp som i kataloggreia som kommer i posten? :D, antar du mener på de Spar butikkene med grønn logo?

Lurte litt på om de butikkene var blitt borte, ser ikke noe til de rundt der jeg bor?

På Kalbakken har vi Meny, Rema, Rimi og en noname butikk, ingen har noe snadder.. såvidt jeg ar sett.. sukk..

Tilogmed Boots apoteket har ikkenoe for gubber.. jaja.

Nei, jeg mener faktisk SparKjøp som i kataloggreia som kommer i posten. De har altså fysiske butikker (eller, minst én, iallfall) i tillegg til postordre.

Estetique og Vita fører også Erasmic ivertfall i Haugesund :D

Jeg har prøvd såpa og er ikke imponert, den blir litt luftig og såpeaktig(som om en bruker for mye vann) synes jeg. :(

Jeg er jo helt ny i dette. Forsøkte denne kremen i går, og den var helt grei. Kostet 35 kroner på SparKjøp, så den er absolutt overkommerlig i pris.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this