Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
McFly

Mine produkter

Recommended Posts

I løpet av de siste ti årene har jeg prøvd mange forskjellige hudpleieprodukter, men aldri helt funnet noe som har fungert bra i lengden før det siste året. En vanlig feil mange gjør, meg inkludert, er å tro at man har oljete hud og derfor bruker sterke renseprodukter. Resultatet blir det motsatte, huden produserer mer fett for å gjenopprette den tapte fuktigheten, noe som igjen fører til oljete og ofte også uren hud.

Jeg er veldig fornøyd med de produktene jeg bruker nå, men dette blir selvfølgelig individuelt. Håper vi kan få til gode tips, råd og diskusjoner i dette forumet, er det noen som lurer på noe, vil hvertfall jeg forsøke å svare så godt jeg kan.

Mine produkter:

REN Facewash for sensitive skin

REN Boswelia Serratata Overnight Cream

Rodan+Fields undereye cream

Menscience scrub

REN Detox Mask

Decleor Homme Matte Gel

McFly

Jeg har faktisk aldri vurdert at huden min kan være oljete pga for sterke rensemiddler, men jeg er fortsatt ganske sikker på at jeg har oljete hud. Er jo rimelig vanlig når man er 21. Jeg brukte lenge en serie fra Vichy jeg kjøpte på apoteket, men jeg var aldri helt fornøyd. Jeg har derfor satt i gang med Anthony sin serie mot oljete hud og får se hvordan det går. Er jo vanskelig å si noe i starten da jeg bare har brukt produktene en drøy uke, men særlig ansiktsmasken er jeg veldig fornøyd med. Er også veldig praktisk at rensen er lett å skylle bort. Jeg har fortsatt ikke kjøpt meg en skrubb, da jeg har hatt varierende erfaring med det før. Jeg tror imidlertid jeg prøver å kjøre på med hele serien for å se hvordan det går. Mine produkter er følgende:

- Anthony Glycolic Facial Cleanser

- Anthony Oil Free Facial Lotion

- Anthony Deep Pore Cleansing

Kommer nok som sagt til å utvide med en skrubb og en toner i tillegg. Eventuelt få testet de om det dukker opp noen vareprøver snart. :)

Jeg har bare testet Anthony Glycolic Cleanser, og den ble altfor sterk for meg i og med at en vanlig rens skal være i kontakt med huden i minst 30 sek for best effekt. Men forhåpentligvis så virker produktene for deg. Du får gi en liten anmeldelse av Antony serien når du har prøvd den i noen uker til.

McFly

Jeg bruker Anthony Glycolic Facial Cleanser og synes den fungerer veldig fint for meg. Men det varierer jo veldig på hudtypen, så den er sikkert super for noen og ikke passende for andre. Jeg fikk med en vareprøve for Anthony All Purpose Moisturiser og synes den var veldig god, men kanskje litt for tykk for de med oljete hud. Selv har jeg litt oljete hud om sommeren, men om vinteren blir den litt tørr, så da synes jeg den kremen var bra.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this