HenrikWL 0 Report post Posted July 23, 2008 Jeg snublet over en barbersalong her i Stavanger! http://www.barberell.no Her skal jeg snarest innom for å høre alle de fete detaljene om kniver og bryner de bruker. Ser ut til at de har en del produkter fra Taylor of old Bond Street også. Dette var snacks å finne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted July 23, 2008 350 spenn for barbering??, wow.. ikke noe du gjør 3-4 dager i uka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svirre 0 Report post Posted July 23, 2008 Interessant! Lurer på hvor mye erfaring hun som tar seg av barberingen faktisk har og hvor hun har lært å håndtere kniven. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HenrikWL 0 Report post Posted July 23, 2008 Ja, det var en rimelig stiv pris. Avisartikkelen som ble linket til er i fra 2004 og da var ho rimelig nytrent. Akkurat ho dama i artikkelen måtte visstnok gi seg som frisør i 2007, så hvor mye erfaring de har de som barberer nå vet jeg ikke. Det var visstnok en eller annen som het Kramer som lærte opp ho her dama. Jeg søkte litt, og fant referanser til en "Kramer Kaffebar og barbersalong" som visstnok også skulle være i Stavanger, men det ser ut til at den er nedlagt. Jeg får spørre og grave litt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted July 23, 2008 Kult, Kaffebar og barbersalong!, det hadde vært noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites