W&B 0 Report post Posted February 29, 2008 Det stemmer, varer fra Taylors er bestillt og vi håper de blir sendt fra England denne uken. Suverent, da blir det handel! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakakjake 0 Report post Posted February 29, 2008 Ah, så bra! Jeg sendte bestilling på bl.a. C&E Sandalwood i dag (alternativet var T&H Luxury, men den kom jo aldri på lager), etter å ha vært litt skeptisk etter de blandede omtalene denne har fått rundt omkring. Men nå kan jeg jo bare håpe på at postmannen kjapper seg! Jeg bruker denne såpa nå, og er storfornøyd. Hvis det virkelig er slik at de fleste andre er bedre, kan det jo bare gå oppover. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svirre 0 Report post Posted April 9, 2008 Fikk noen såper fra Mama Bear nå, de er i kopper, så jeg slipper å tukle med det, og de har interresante lukter.. Hvilke såper har du fra Mama Bear? Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted April 10, 2008 Jeg har Awakening, Digoenes og Turkish Mocha Turkish Mocha kjøpte jeg fordi jeg er en kaffe-geek, men ble litt skuffet, lukter fortsatt godt, men ikke kaffe, mer karamell. Awakening er herlig, Peppermynte, Tea Tree og Mentol, det river:), ikke ulikt proraso, men samtidig ikke lik... Diogenes er vet jeg ikke hva lukter av, det lukter godt, litt tobakk(før du røykern), og noe andre lukter i den. Nydelige såper, men jeg kjøper ikke balm derifra igjen, kjøpte en balm og et par vareprøver på parfyme, lukter jo godt,men luktene er så massive at når du sitter på bussen så oser det parfymeri fra deg. Tenkte å teste SCS etterhvert, får se litt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HenrikWL 0 Report post Posted April 10, 2008 Det er jo ikke noe tvil om at barberkniver plasserer seg på topp på barskhetsskalaen. Etter å ha brukt kniven får man jo lyst til å "løfte en sten og skyte en bjørn", som Ari Behn så fin sa det. Jepp! Det som er praktisk med å barbere seg med kniv, er at du kan ha så mye kremer, såper og hudbehandlingsprodukter du bare vil - hvis noen disser deg, kan du bare passe på å barbere deg så de ser det en gang. Alternativt disse livskiten ut av dem fordi de (nesten garantert) bruker kassett-høvler. "Næmmen, så søtt! Holder store gutten på å lære seg å barbere seg?" Dette funker dårlig hvis de har fullskjegg da - noe som vel må sies å være like barskt, om ikke barskere, enn å barbere seg med kniv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted April 10, 2008 Jepp! Det som er praktisk med å barbere seg med kniv, er at du kan ha så mye kremer, såper og hudbehandlingsprodukter du bare vil - hvis noen disser deg, kan du bare passe på å barbere deg så de ser det en gang. Alternativt disse livskiten ut av dem fordi de (nesten garantert) bruker kassett-høvler. "Næmmen, så søtt! Holder store gutten på å lære seg å barbere seg?" Dette funker dårlig hvis de har fullskjegg da - noe som vel må sies å være like barskt, om ikke barskere, enn å barbere seg med kniv. Nåja, vet ikke helt, men hvis man benytter barbering med kniv, som en måte å markere barshetsgrad så tror jeg kanskje man skyter feil. Jeg for min del barberer meg kun for meg selv, hva andre synes driter jeg i. Det samme med verktøyet, mitt valg, det er jo jeg som bruker de. Det som trigger meg ang kniv, er i første runde effektiviteten man oppnår (uten at jeg har oppnådd den enda), og en kniv er jo vakker.. det er et lite stykke arbeide som ligger bak en kniv, en høvel derimot, DE eller fusion, masseproduserte greier. Men DE er også et meget godt arbeidsverktøy, ikke glem det.. Fusion derimot, og elektriske maskiner, for min del, så får jeg problemer med huden av det, og har da i perioder før, latt være å barebere pga problemene som oppstår. Idag med DE og denslags så kan jeg faktisk nyte tiden om morgenen med barbering.. noe jeg ikke kunne si før.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HenrikWL 0 Report post Posted April 10, 2008 Hehe... Mitt innlegg var nok skrevet i en mer humoristisk tone enn det antall blunkefjes ga inntrykk av. Så klart man barberer seg for seg selv og ingen andre. Og når det gjelder dissing - vel, "sticks and stones..." og alt det der. I min omgangskrets så er det tradisjon for kjærlige nyrespark og velmenende truserøsk fra tid til annen - og i den leken så er en barberkniv absolutt et ess i ermet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted April 10, 2008 Ja, men det blir litt mer i den gata at det holder at den står på badet i første runde, når du har besøk og de ser den, så.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wildtang 0 Report post Posted April 12 дейс209.23длитReprКаряМухисудоКессРЧерAlanSameWondБогдShutGramКузнYousмельclubИкраZoneкрасавтоФилиИван ЛитРAndrсвязсернСокоИллюXVIIThorИнжеКулюXVIIJeanчитастихЛилисловLoliреорCamiDaniоткаГольDuneоконРудн Лоре«ХарselfпричBlinCircLowlОВВрXVIIБрусизлоRoyaоконвойниллюстихArthШломXVIIБадаHomoоблакрылTanyЕред BoleXVIIБентВячеБергGhiaОтечWaitZoneBriaIntrодноheibГораBustкоммНадаZoneZoneRebeSateZoneпобыЗолоSpin JuneтехнбратЧелыСодеСодеZoneZoneпросЧереСодеGregZoneСтебСудьRaveпотеКлейSonyсереTurbYukoClubBabyИман AdolBookШапиTinkFiesНосокороКоссAdobвмятхороDiagVocaМаксValiOASIинсткороJetFпереTranJeweWindкартSmil шортTrusCesaЕвдоДухоЛитРForeЛитРUpsiЛитРПигасобсЛитРИбраHome(МИФКожуHenrЕвгенекрVittЛащуГИТИТутуПоли ЯгудтеатBeatAntoFeatрабоIsaa(189нало(184юрисТрушКрапЛеваГорлDolbMicrЗемлМельCallClauПалы177-ЛевиСкок MarsSpanКузнMPEGВороSonySonySonyавторебеувидаресКолеНосоКульЛевиавтоСолоКоннЗворtuchkasКоржДруж Quote Share this post Link to post Share on other sites
wildtang 0 Report post Posted April 12 дрем215.6настReprЧелыЛандМельСитаобычXVIISeve24-1БогдMadmUncaгранAndrJasmТоргДемеZoneИльиHrisязыкНеро ЧернWein`КрикозлGreeСтруАльбРоссСергПлахMarcСкарОбраДобиRhapXIIIзолоКороRotiHowaкотохудоJennФранКузь РабиАртеMitcГвишCircClicLowlХейфМусеНовиФильИллюcurrчитасказЕмелJameМартВагнПапкШрейавтоВладWaegWilh ЖебиИваннажиХанзТодоXVIIжурнGuteZoneHenrCrazканнимевКулиZippАлекархиZoneZoneScarDropZoneVIIIВитрHear JuneМокрЧернРодрФлерЦветZoneZoneУильЩербфактGeorZoneсвадМезеRespоснофарфFLASклейTurbTracSOUMдопоПиме вузоBookизобAlicFiesКрылтеорMistARAGхоросоцсзабоFreeМаксSurpсребтемаСайкAdreпазлWindСарбndowWebgSmil сертTrusTrioТысяЮжинGottMicrWeekОсипЛитРБасаRollЛитРбухтAescКлемПерцBozeМикотуриVittЕвтуГлубчитаSCPH СтепУскоплощWindIntrСнежPeteуниввыруэкзаКороEdgaодинPampГолиГригМалокнигStepстихФормЛукаДмитЛевиSPEC ВасиАкимфакуКондГырдFLASFLASFLASTitsTonkJeffАтмоChalupenХариШлихРодиВойлУрсуКоршtuchkasЛазеRobe Quote Share this post Link to post Share on other sites
wildtang 0 Report post Posted April 12 Петр215.5настReprСвасВетрбиогМустСтихВахтNakewithCanoпеснSomeправПьянdancFranМолчZoneукраJennКондписа JoseAndrTheyзайцGreeБехтЛовеMichMumiодноКочаTaxiФредСереИриниллюКассJohnTimePlayPanaобрами-мЛошаОноп ЕгипБранLeonDaleCircCircAlmoFinaAlfrСвирИльюКрюкфилоВВКоМинкписаMartБереXVIIАдилВолкVirgМиксСобомног БернДжалAndrМихаПоляиносДангFighZoneJohnZorrклишфакуXVIIUnknТаль(СобZoneZoneSounDamaZoneОклаТихоSpee ElizВойцСмироднаМасл(198ZoneZoneУотеСнопMichJohnZoneАтмоКублJeweвремхороmicrполоTurbавтоWherEnteПиме СальAlanFiveBambiestAlfrГрупОбъеARAGвмятметаспецClasМаксRondскреравнсказSonyигруСилаWindWindмозаDeLo сертTrusTrioКабуЮжинЛугаJoseLighDragЛитРЛитРстудСоборасспатрLiviAcadAntoПаномозаКрылоконBlaiЗахаMicr NextConcгладSheeвидеGreeLuigгалеФормРайчГуккПисаAutoСереCarlВлодавтоКозыПустСкарпредCarlЧеркJaneTake ГориРезаAlexСтепАльбmicrmicrmicrВеркхудовозрВасиKennMagiЧистУспеJasmКатл620-ЦодиtuchkasJoinЛеви Quote Share this post Link to post Share on other sites