Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Svirre

And the heavens shall tremble!

Recommended Posts

Er det flere enn meg som har sittet med hjertet i halsen hele forrige uke etter Blizzard isla forsiden til hjemmesiden deres? Kunne det være? Nei, det er for godt til å være sant. Hva har is meg de flammene vi vanligvis forbinner med det vi alle håpet på? Det er sikkert en eller annen greie i forbinnelse med the Lich King utvidelsen til World of Warcraft. MEN, Blizzard ville vel ikke gjort noe slikt når vi allerede vet at the Lich King er underveis? Og det samme gjelder Starcraft 2. Nei nei, det kan jo ikke være.... eller?

Slik har jeg vært hele uken. Frem og tilbake, og aldri helt turt å håpe Blizzard endelig skulle innfri håpene til de millionene av fans som alle satt og håpet at ventetiden endelig skulle være over.

Blizzard er som alltid eksperter på å bygge opp forventningen og etter hvert som isen smeltet dukket både det ene og andre opp som selvfølgelig ble tolket med en iver jeg omtrent aldri har kommet over på ymse fora verden over:

Jeg var på jobb på lørdag, men når avsløringen nærmet seg sjekket jeg hyppig de bloggene som rapporterte direkte. Det er virkelig år og dag siden sist jeg har engasjert meg så til de grader når det gjelder noe som har med et spill å gjøre, men jeg var virkelig som en åtteåring som sitter med sin aller størte presang på julaften og bare venter på lov til å rive av papiret og se om innholdet kan leve opp til forvetningen. Og det gjorde de. Så til de grader! For det var DIABLO 3!!! Etter alle disse årene med rykter og knuste håp bekreftet endelig Blizzard at de jobber med oppfølgeren til de fantastiske Diablo spillene, og selv om de ikke har fastsatt en lanseringsdato (i kjent Blizzard stil) så er det nå endelig bekreftet at Diablo 3 faktisk er en realitet!

- Diablo 3 Cinematic Teaser

- Diablo 3 Gameplay

Jeg har ikke spillt spesielt mye de siste årene, men jeg må si dette er noe jeg virkelig gleder meg til! Nest etter Ocarina of Time er Diablo 2 en av mine absolutt beste spillopplevelser. :)

rune1wt3.png

hel2nf8.png

toss3ae3.png

solar4wg0.png

uk5uq5.png

smiley6py8.png

ss1-hires.jpg

Det ser unektelig veldig bra ut dette her! Det har nok gått litt nedover på spillefronten de siste årene for min del, men dette her må jeg nok skaffe meg når det kommer!

Jeg har også vært rimelig inaktiv på spillfronten i en god del år. Jeg vant riktignok en Wii rett før jul, så jeg har kost meg med Zelda, Mario og Mario Kart det siste halvåret, men det er vel i grunn det. Nå kommer jeg nok til å børste støv av noen gamle klassikere. Diablo 1 og 2 oppskalert på en 24" kommer nok til å se rimelig pussig ut, men jeg føler jeg må friske opp igjen historien!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this