Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
steinar_lund

Truefitt & Hill Sandalwood Shaving Cream Bowl

Recommended Posts

Ser at Barbershop har tatt inn denne. Er det noen som har rukket å prøve den? Jeg er vanligvis litt fascinert av sandeltre-lukten, men etter min erfaring med Castle Forbes' Cedarwood&Sandalwood er jeg blitt littt skeptisk. Der var det liksom bare tre, og intet annet.

Lukta du noengang på C&E's Sandalwood?, såpa til C&E synes jeg er helt nydelig.

Idag var jeg og kjøpt Nomad barberkrem i glasskrukke, fytti katta for en innpakning :), Krukka med innhold veier 605 gram!!! (er bare 150 gram krem da... )

Samme med Aftershave balm'en til C&E, skikkelig heftig glassflaske.. Gjett om jeg gleder meg til i morgen da! :)

Nomad var veldig god, du fikk en veldig tett og fin krem med lite jobb, og lukter veldig godt.

Jeg må nok invesrtere i flere produkter i Nomad serien:)

AS'en var kurrant, ikke så tykk, mer litt i gata til TGR/SkinFood, trakk seg raskt og fint inn i huden, og gir en god lukt som faktisk varte en liten stund.

Hadde fra før bare C&E Sandalsåpa, men tror jeg må etterhvert skaffe sandalkremen også, veldig bra opplevelse av C&E.

Lukta du noengang på C&E's Sandalwood?

Nei. Har aldri hatt den i hus. C&F derimot, har jeg både luktet på og brukt litt av, før jeg ga den bort. Kanskje C&E er bedre, men det har jeg ikke fått prøvd ennå.

Som Sandalwood synes jeg C&E såpa er utrolig god.. og etter suksessen med Nomad kremen fra C&E så tror jeg at jeg må ha kremvarianten også snart.. jeg må bare finne plass til alt nå..

Som Sandalwood synes jeg C&E såpa er utrolig god.. og etter suksessen med Nomad kremen fra C&E så tror jeg at jeg må ha kremvarianten også snart.. jeg må bare finne plass til alt nå..

Hvordan er duften på C&E Sandalwood eau de toilette i forhold til barbersåpa? Noen som har erfaring her? Har selv barbersåpa og synes den lukter helt fantastisk.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this