Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
barberer'n

Metal gear solid 4 "guns of the patriots"

Recommended Posts

Noen som har PS3 som skal ha dette eller? Blir sluppet til Torsdag og for min del den viktigste grunn til at jeg kjøpte PS3...

Står øverst på kjøpslista, ser utrolig bra ut.

- Bjørn Erik

Se der ja :) Jeg begynte faktisk å tro at jeg var den eneste her.. tror det ligger an til å bli et kanonspill og ett av de første spilla som viser hva slags kapasitet PS3 virkelig har. Min kopi ble sendt fra cdon igår, så jeg får det nok ikke før i morgen desverre, men har jeg ventet i over to år så holder jeg vel ut en dag til. Antar du har spilt de andre spilla i serien?

Se der ja :) Jeg begynte faktisk å tro at jeg var den eneste her.. tror det ligger an til å bli et kanonspill og ett av de første spilla som viser hva slags kapasitet PS3 virkelig har. Min kopi ble sendt fra cdon igår, så jeg får det nok ikke før i morgen desverre, men har jeg ventet i over to år så holder jeg vel ut en dag til. Antar du har spilt de andre spilla i serien?

De andre spilla, hmm gikk vel med noen timer der ja :D

Det er noe med at når en har ventet i årevis så går det greit å vente litt til, selv kommer jeg ikke til å kjøpe det før etter ferien, ser ut som om sommeren blir travel nok alikevell.

- Bjørn Erik

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this