Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Svirre

B-b-b-billig...

Recommended Posts

Haha, jeg kjøpte nettopp en barberkniv på ebay for 99 Cent. Den MÅ jo være elendig med tanke på prisen, men når jeg så hvor mye den kostet klarte jeg ikke dy meg. Ifølge annonsen er den ny så om ikke annet kan det være greit å ha noe å øve seg med når jeg forhåpentligvis i løpet av sommeren får noen bryner i hus.

Straight_Razor_Use.jpg

Hadde den noe merke?, jeg antar du ikke har den i hus enda, så du får holde oss oppdatert.

Og en ting, lær deg å hone i x mønster med engang... :)

Nei, ikke noe jeg kunne se i annonsen iallefall. Har sendt en mail til selgeren, et eller annet må den jo kalles, hehe. Den dukker vel opp om en ukes tid...

Og en ting, lær deg å hone i x mønster med engang... :)

Kanskje greit å få det inn i fingrene med en gang ja. Så du merker forskjell fra 'rett frem og tilbake' varianten?

Yes, det er den enkleste måten å ødelegge en kniv på. Har gjentatt øvelsen flere ganger, og får samme resultat.. :)

Bare kniven ikke heter "Gold Dollar" så.. :D

Tenkte på de to bildene i den siste posten ja, ser ut som om det er to forskjellige håndtak/scales, ene er lysere enn det andre. Mulig lyset gjør det, men det ser ut som om deter mye mer mønster i det ene enn det andre.

Men det ser kult ut, lurer på hva slags materiale det er i de der..

Ah, da misforsto jeg deg. Bildene i siste post er faktisk av samme kniv. Er nok som du sier lyset som gjør det, det ene bildet er jo undereksponert så det holder.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this