Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Svirre

Beauty, thy name is Shavemac

Recommended Posts

Pga av rot i postgangen tok det halvannen måned fra jeg bestillte herligheten til den endelig dukket opp. Ventetiden ble lang, men den var glatt verdt det. Dette er utvilsomt den vakreste kosten jeg har! Bildene gjør den ikke rettferdighet, den er enda lekrere i virkeligheten! Gleder meg virkelig til å få testen den. Skal tidlig opp i morgen så jeg tror jeg tar en rolig kveld avsluttet med en forhåpentligvis legendarisk barbering senere i kveld. :D

IMG_0557.jpg

IMG_0559.jpg

IMG_0560.jpg

IMG_0562.jpg

Det er en 23mm silvertip. Bestilte den i lag med et stativ, de du kan sette sammen selv i Custom Made delen av shavemac.com. Prøvde den i går kveld og den er utrolig effektiv når det gjelder oppskumming og måten den smører skum utoverkjakan var nærmest en grevlingmassasje!

Det er rett og slett den fineste kosten jeg noen gang har sett. Hva kostet den? Jeg finner den ikke på shavemac.com, så kunne du funnet en link? Begynner å bli litt lei av vulfixen min :shock:

Edit: Så at du hadde satt den sammen selv på custom made-sidene? Egentlig litt synd at jeg fant den, for nå kommer jeg til å kjøpe ny kost snart :mrgreen:

Noe annet litt pussig jeg har lagt merke til er at denne kosten - i motsetning til alle andre grevlingkoster jeg har vært borte i - luktet den ikke våt grevling de første gangene jeg brukte den. Noe som forøvrig er utelukkende positivt, grevlingkoster lukter jo ikke akkurat godt i starten. :D

Hehe, kanskje det. :) Nå etter å ha prøvd kosten litt mer nøye er det bare å konstatere at den yter like godt som den ser ut. Den er rett og slett min nye favorittkost!

Inspirert av Svirres innlegg og bilder har jeg også bestilt en kost derfra. Ikke selvkomponert riktignok, men en i tre. Med gravering og greier. Og silvertip. Herregud, jeg har snart ikke råd til å være her på forumet lenger... ;) Men spør om jeg gleder meg! :D

Hehe, det er ingen tvil om at dette forumet kan gå hardt ut over lommeboken. :D Jeg tipper dog du kommer til å glemme det utlegget på sekundet når du får kosten i hånd, Shavemac lager virkelig vakre koster!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this