Barbershop 0 Report post Posted May 28, 2008 Jeg tenkte å forandre på titlene under brukernavnet. Noen forslag? Synes f.eks. Shave Stick Samurai, Bruce Lee of Wet Shaving, Shave Mug Thug og Razor Rajah fra B&B var morsomme. Men vet ikke om vi burde ha våre egne i stedet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted May 28, 2008 Tøft, ser du allerede har endret på endel, kule titler:), Det som var virkelig flott er at du har lagt inn skille slik at jeg og Svirre ikke fikk samme tittel! På B&B så er det jo også slik at man får titler basert på hva man gjør, enkelte har klart å få titler etter diverse utsagn eller påstander de har kommet med i blant. F.eks "Must Dash" har fått "The Dali Llama of Wetshaving" (han har et bilde av en llama), Var en hel diskusjonstråd der det tok av litt engang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Barbershop 0 Report post Posted May 28, 2008 Hehe, ja det er mulig å få personlig tittel her også. Så bare si fra om det er forslag/ønsker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svirre 0 Report post Posted May 28, 2008 Haha, jeg digger min tittel! Høvel-Hogan Jeg synes kanskje du burde være litt forbeholden til å gi ut personlige tittler, det er morsommere om de kommer frem av som Asbjørn sier utsagn eller noe man utmerker seg på. Gjør det litt eksklusivt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GeO 0 Report post Posted May 28, 2008 Artig, dette her! Enig i at det er gøyere med titler som "belønning" for spesielle utmerkelser eller hendelser. Hehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sw77 0 Report post Posted May 30, 2008 Enig i at det er gøyere med titler som "belønning" for spesielle utmerkelser eller hendelser. +1 Har sett noen forum hvor slike utmerkelser/spesielle titler blir et tilnavn til nicket, hvor de i tillegg har tittelen bassert på antall innlegg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted May 30, 2008 Nå skal vi ikke ta av helt her da.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DocHolliday 0 Report post Posted May 30, 2008 Liker min som sier nybarbert Hehe det er ikkje så ofte eg er det, har forholdsvis kraftig vekst men blir vel bare par tre ganger i uka eg fjerner det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svirre 0 Report post Posted June 12, 2008 Tittelen som dukket opp under navnet mitt nå må jo være den beste hittil: Luke Bladewalker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svirre 0 Report post Posted August 26, 2008 Jeg har virkelig sansen for Star Wars temaet på tittlene her! Asbjørns nye var helt fantastisk: Darth Blader Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted August 26, 2008 Cool, den så jeg ikke før nå gitt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreas 0 Report post Posted August 27, 2008 Hehe, kom på en ny nå Ellers er det bare å komme med forslag! Dette er titlene til nå: - Ny på forumet 0 - Nybarbert 10 - Feather-Ninja 30 - Rambo-Raker 50 - DOVO Corleone 75 - Høvel-Hogan 100 - Luke Bladewalker 200 - Skjegg-Terminator 300 - Boba Shavette 400 - Darth Blader 700 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wildtang 0 Report post Posted April 12 снов157.6отриPERFMarlПушкШишкStreRobiКонслошаЛувсClarMorePRESЛукаNX04ShinMASTхороживоReneDISCWillканд ХарринтеCartJackDaviPianrazyфармBarrHeatButcЛаскБутиСодеБараЭнгевперPatrLattJohnИллюAlicFranNightech Just1941Ouve(ИАЕWojcНСлеуспеблагGordPaliDarkSelaкармАбдуBollSeriКощесертPushЛаскСергVentРыжиистослуж АшраZoneSergELEGZoneZoneКосыPascСаакИващJaroвоздБураБатхAdioменяГукаEditMiyoCurtПокрWhitZoneZoneZone Zone1240подлZoneZoneШациZonediamZoneиллювероPeteзакаZoneZoneZoneполохороTRASаканЦиваПроиElecInneавто КачаStarBoneFiesпласОбъеКлок3038STARHONDхороMediCeltпредКитапаззКабаКалиVtecкубиNikoElecWindполуVite ViteвходKiteАГроLeonКучмстихAndrЛитРЛитРЛитРUmbrAgatнаукВиктВладНовгVIIIГладSingИллюLeonЕвгеOlegMikh LimiWeilФатхДобрYourНовиYounAlleоленэнциНикиГончпрогApplRobeuniqэнцитехнMastПатрФролсхемСамоЖелеКолп CatcвперМалюВесеРаскTRASTRASTRASSunsWillГрупЛениСодеКозлWhatТеплДанидругКорсзнанtuchkasCandпарт Quote Share this post Link to post Share on other sites