Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Barbershop

Titler

Recommended Posts

Jeg tenkte å forandre på titlene under brukernavnet. Noen forslag?

Synes f.eks. Shave Stick Samurai, Bruce Lee of Wet Shaving, Shave Mug Thug og Razor Rajah fra B&B var morsomme. Men vet ikke om vi burde ha våre egne i stedet?

Tøft, ser du allerede har endret på endel, kule titler:), Det som var virkelig flott er at du har lagt inn skille slik at jeg og Svirre ikke fikk samme tittel! :D

På B&B så er det jo også slik at man får titler basert på hva man gjør, enkelte har klart å få titler etter diverse utsagn eller påstander de har kommet med i blant.

F.eks "Must Dash" har fått "The Dali Llama of Wetshaving" (han har et bilde av en llama), Var en hel diskusjonstråd der det tok av litt engang :)

Haha, jeg digger min tittel! Høvel-Hogan 8-)

Jeg synes kanskje du burde være litt forbeholden til å gi ut personlige tittler, det er morsommere om de kommer frem av som Asbjørn sier utsagn eller noe man utmerker seg på. Gjør det litt eksklusivt. :)

Artig, dette her! :)

Enig i at det er gøyere med titler som "belønning" for spesielle utmerkelser eller hendelser. Hehe.

Enig i at det er gøyere med titler som "belønning" for spesielle utmerkelser eller hendelser.

+1

Har sett noen forum hvor slike utmerkelser/spesielle titler blir et tilnavn til nicket, hvor de i tillegg har tittelen bassert på antall innlegg.

Hehe, kom på en ny nå ;) Ellers er det bare å komme med forslag! Dette er titlene til nå:

- Ny på forumet 0

- Nybarbert 10

- Feather-Ninja 30

- Rambo-Raker 50

- DOVO Corleone 75

- Høvel-Hogan 100

- Luke Bladewalker 200

- Skjegg-Terminator 300

- Boba Shavette 400

- Darth Blader 700

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this