Svirre 0 Report post Posted May 13, 2008 Det hadde vært artig å få et visst overblikk over hvor gamle barbershops ærverdige brukere er. Jeg plasserer meg nok blant den yngre garde her inne med mine respektable 22 år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asbjorn 0 Report post Posted May 13, 2008 får dra opp snittet jeg da.. 68-model.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barberer'n 0 Report post Posted May 13, 2008 Får huske det opp litt til.. 66 modell Terje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ulven22 0 Report post Posted May 14, 2008 Jeg er 75 modell Geir Quote Share this post Link to post Share on other sites
GeO 0 Report post Posted May 14, 2008 Da får vel jeg dra snittet skikkelig ned igjen, med mine 19 år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sw77 0 Report post Posted May 14, 2008 1975 var et fint år Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrti 0 Report post Posted May 14, 2008 Har lurket rundt her på forumet siden jeg oppdaget tradisjonell barbering for et par måneder siden. Endelig har man da tatt seg bryet med å opprette en brukerprofil. Ser frem til å (forhåpentligvis) delta litt i forumet her fremover! Er forresten 1987-modell Quote Share this post Link to post Share on other sites
DocHolliday 0 Report post Posted May 14, 2008 25år har gått, utover høsten rundes nok 26 også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steinar_lund 0 Report post Posted May 17, 2008 Født 1950. Jeg er tydeligvis den eldste i denne avstemningen og den eneste i min aldersgruppe som tør stå fram. Likevel er jeg kun en barberlærling. Forstå det den som kan. Se på Svirre for eksempel. I følge eget utsagn er han 22 år.Likevel er han allerede Shavemaster. Er der overhodet ikke orden på noen ting på disse sidene?! Jeg vurderer seriøst å la skjegget gro! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimaxl 0 Report post Posted February 1, 2009 Synd at ikke flere kan driste seg inn på denne uhøytidelige undersøkelsen. Syns det var for galt at steinar_lund skulle være helt alene om å være blant seniorene, så jeg slår til med mine 53 år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bertelsen 0 Report post Posted February 1, 2009 Da får vel jeg dra snittet skikkelig ned igjen, med mine 19 år. Prøver å dra snittet bektraktelig opp med mine tyve år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jzono1 0 Report post Posted February 1, 2009 89-modell her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimaxl 0 Report post Posted February 2, 2009 Er det virkelig bare 3 (tre) stykker i forumet som er over 50 år. Nå må dere komme på banen slik at vi kan vise at vi er flere enn jyplingene i 20-årsalderen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
W&B 0 Report post Posted February 3, 2009 72 modell Quote Share this post Link to post Share on other sites
Erazor 0 Report post Posted March 11, 2009 1983-modell Jeg er altså halvveis til 50...det må jo være verdt noe Edit: Hadde bursdag på lørdag...er nå altså halvveis til 52 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaffkopp 0 Report post Posted March 20, 2009 81 modell her. 27 nå for tia, men nærmer meg faretruende 28... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaadoonk 0 Report post Posted August 11, 2009 41, og helt sylfersk, i skrivende stund faktisk jomfu, når det kommer til DE-barbering. Lurer på om litt av grunnen til at den "yngre" garde utgjør flertallet kan være at renessansen til tradisjonell våt-barbering har trekk av å være et nett-fenomen. Jeg hadde hvertfall aldri havnet her uten google. Sier kanskje litt om Gilette sitt monopol som annonsør av barberprodukter. Ikke at jeg tror at mennesker i 50-60 årene ikke kan bruke internett altså Quote Share this post Link to post Share on other sites
ts8088 0 Report post Posted August 20, 2011 24 somre, straks 25. Kom over dette fenomenet med DE-barbering via dcn.no, og jeg ble hektet! Er jo lite og ingenting som gir en så markant økning av 'macho'-preg! Barbering har blitt gøy igjen! Velsignet være kraftig sjeggvekst i fjeset Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sten 0 Report post Posted August 22, 2011 45 her i gården. Fortsatt et stykke til ærverdige 50. Det eneste som overgår DE-barbering må jo være barbering med kniv Quote Share this post Link to post Share on other sites
leifew 0 Report post Posted May 5, 2012 Blir 56 i begynnelsen av august. Drar snittet gærne veien Quote Share this post Link to post Share on other sites
aha42 0 Report post Posted July 21, 2012 Tro det eller ei, 63 er året jeg så dagslys for førstegang, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chiefen 0 Report post Posted July 24, 2012 68 modell, nylig EU godkjent :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PerS 0 Report post Posted July 29, 2012 1973 modell her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bratlie aka piercedbastard 0 Report post Posted August 15, 2012 '81 mod her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
janmarti 0 Report post Posted October 3, 2012 Jer er 58 modell,men ser heldigvis yngre ut.Hipp hurra for DE barbering! Quote Share this post Link to post Share on other sites