Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Svirre

Hvor gammel er du?

Hvor mange vintre har du kommet deg gjennom?  

74 members have voted

1. 1.

• 0-20
      8
    • 21-30
      28
    • 31-40
      20
    • 41-50
      12
    • 51-60
      6
    • 61-70
      0
    • 71-80
      0
    • 81-90
      0
    • 91-100
      0
    • 100+
      0

Recommended Posts

Det hadde vært artig å få et visst overblikk over hvor gamle barbershops ærverdige brukere er. Jeg plasserer meg nok blant den yngre garde her inne med mine respektable 22 år. :D

Har lurket rundt her på forumet siden jeg oppdaget tradisjonell barbering for et par måneder siden. Endelig har man da tatt seg bryet med å opprette en brukerprofil. Ser frem til å (forhåpentligvis) delta litt i forumet her fremover! Er forresten 1987-modell :)

Født 1950. Jeg er tydeligvis den eldste i denne avstemningen og den eneste i min aldersgruppe som tør stå fram. Likevel er jeg kun en barberlærling. Forstå det den som kan. Se på Svirre for eksempel. I følge eget utsagn er han 22 år.Likevel er han allerede Shavemaster. Er der overhodet ikke orden på noen ting på disse sidene?! Jeg vurderer seriøst å la skjegget gro! ;)

Synd at ikke flere kan driste seg inn på denne uhøytidelige undersøkelsen. Syns det var for galt at steinar_lund skulle være helt alene om å være blant seniorene, så jeg slår til med mine 53 år.

Er det virkelig bare 3 (tre) stykker i forumet som er over 50 år. Nå må dere komme på banen slik at vi kan vise at vi er flere enn jyplingene :D i 20-årsalderen.

1983-modell

Jeg er altså halvveis til 50...det må jo være verdt noe :)

Edit: Hadde bursdag på lørdag...er nå altså halvveis til 52 :D

41, og helt sylfersk, i skrivende stund faktisk jomfu, når det kommer til DE-barbering.

Lurer på om litt av grunnen til at den "yngre" garde utgjør flertallet kan være at renessansen til tradisjonell våt-barbering har trekk av å være et nett-fenomen. Jeg hadde hvertfall aldri havnet her uten google. Sier kanskje litt om Gilette sitt monopol som annonsør av barberprodukter. Ikke at jeg tror at mennesker i 50-60 årene ikke kan bruke internett altså ;)

24 somre, straks 25.

Kom over dette fenomenet med DE-barbering via dcn.no, og jeg ble hektet! Er jo lite og ingenting som gir en så markant økning av 'macho'-preg! Barbering har blitt gøy igjen! Velsignet være kraftig sjeggvekst i fjeset :P

1973 modell her :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this