Jump to content
Barbershop.no forum
Guest Harriet

Kvinner

Recommended Posts

Guest Harriet

Jeg savner at dere har såper med en mer feminin lukt. Kan dere få en såpekoker til å lage en mild blomsterduft? Og kanskje legge inn produkter med duft som er nøytrale eller mer feminine i en egen fane merka kvinner?

Jeg valgte Osma Tradition Barbersåpe fordi jeg trodde den skulle lukte kokos og solsikke - fordi det er det eneste beskrivelsen av duften på den såpen. Den lukter jo dessverre slettes ikke kokos, men istedet en veldig maskulin parfyme. God, men maskulin. Så det var en ordentlig bommert. Men den fungerte utmerket, der er det ingen feil. Men som sagt - jeg ønsket en nøytral type når jeg ikke fant en mer feminin duft. Jeg holdt på å velge Aloe vera-typen, men den hadde ikke skrulokk, derfor ble det sånn.  Jeg angrer jo på det kjøpet og skulle uten tvil valgt den isteden. Hvordan ser dere på reklamasjon ifh til dette?

Jeg kjøpte også et plast stativ til kosten fordi jeg barberer meg i dusjen. Det står at den kan brukes til barberkoster opp til 21mm, jeg kjøpte Hawkins&Brimle Syntetisk kost på 21 mm, men den går ikke inn i stativet. 

Dersom dere går for en reklamasjon her, sender jeg begge disse produktene tilbake.

Med vennlig hilsen

Harriet HF

Den 14.4.2018 at 21.47, Gjest Harriet skrev:

Jeg savner at dere har såper med en mer feminin lukt. Kan dere få en såpekoker til å lage en mild blomsterduft? Og kanskje legge inn produkter med duft som er nøytrale eller mer feminine i en egen fane merka kvinner?

Jeg valgte Osma Tradition Barbersåpe fordi jeg trodde den skulle lukte kokos og solsikke - fordi det er det eneste beskrivelsen av duften på den såpen. Den lukter jo dessverre slettes ikke kokos, men istedet en veldig maskulin parfyme. God, men maskulin. Så det var en ordentlig bommert. Men den fungerte utmerket, der er det ingen feil. Men som sagt - jeg ønsket en nøytral type når jeg ikke fant en mer feminin duft. Jeg holdt på å velge Aloe vera-typen, men den hadde ikke skrulokk, derfor ble det sånn.  Jeg angrer jo på det kjøpet og skulle uten tvil valgt den isteden. Hvordan ser dere på reklamasjon ifh til dette?

Jeg kjøpte også et plast stativ til kosten fordi jeg barberer meg i dusjen. Det står at den kan brukes til barberkoster opp til 21mm, jeg kjøpte Hawkins&Brimle Syntetisk kost på 21 mm, men den går ikke inn i stativet. 

Dersom dere går for en reklamasjon her, sender jeg begge disse produktene tilbake.

Med vennlig hilsen

Harriet HF

Hei

Seper/kremer med feminin duft som jeg kan anbefale:  Trumpers Rose eller Violet.  Violet har også cologne, og en kunde kjøpte en Violet cologne til sin frue, med suksess.  Mer kvinneduft skal vi lete lenge efter, spør du meg.  Jeg tror ikke at det er mulig med en reklamasjon når det gjelder dufter.

Noe annet med barberkniver.  Her burde det blitt en rekke reklamasjoner.  Jeg har skrevet en del om dette, og det som jeg har skrevet finnes  i mine tidligere skriv, som sikkert et lett å finne.

Mvh, Tyfonikus

Den ‎14‎.‎04‎.‎2018 at 22.47, Gjest Harriet skrev:

Med vennlig hilsen

Harriet HF

Hei

Jeg støtter forslaget fra Tyfonikus angående Geo F Trumper 's "Rose" https://www.barbershop.no/collections/geo-f-trumper/products/geo-f-trumper-barberkrem-i-skal-rose    Den har en mild duft av rose, og er i tillegg en meget god krem fra en svært tradisjonsrik produsent.

Denne https://www.barbershop.no/collections/saponificio-bignoli/products/saponificio-bignoli-barberkrem-i-skal-fiolett har også en duft jeg ville tro kunne falle i smak hos en kvinne. Nå vil jo ikke duften fra en barbersåpe eller -krem henge lenge i huden etter bruk uansett, men det er jo et poeng at man liker duften fra skummet, så lenge de fleste har en eller annen duftsignatur.

Denne https://www.barbershop.no/collections/saponificio-bignoli/products/saponificio-bignoli-barberkrem-i-skal-noytral  er forresten duftnøytral, om det kunne være en løsning?

Utvalget i såper og kremer er meget stort, og jeg ville tro du burde finne en som faller i smak

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...