Guest Fredrik Hansen Report post Posted April 9, 2018 På enkelte barberkremer står det at de er "holdbare" fram til 12 mnd etter åpning. Betyr det at de ikke kan brukes etter dette? I så tilfelle finner jeg det litt rart, fordi på barbdrsåper står det ikke slik merking, og de blir ofte bare bedre og bedre når de eldes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreassti1 0 Report post Posted April 13, 2018 jeg har 5 år gamle kremer som fungerer helt fint, kan hende duften er blitt litt svakere bare.. Såpene min har også datomerking, men som du sier har det fint lite å si. Leser folk bruker Old Spice såper fra 60tallet uten problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andreassti1 0 Report post Posted April 13, 2018 jeg har 5 år gamle kremer som fungerer helt fint, kan hende duften er blitt litt svakere bare.. Såpene min har også datomerking, men som du sier har det fint lite å si. Leser folk bruker Old Spice såper fra 60tallet uten problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites