Jump to content
Barbershop.no forum
Bjerknez

Hvilken ansiktskrem anbefales?

Recommended Posts

Hei folkens!

Jeg har testet en del ansiktskremer og foreløpig sitter jeg igjen med noen utvalgte kremer jeg liker best av disse.

1. Anthony All Purpose Facial Moisturizer
2. Men-u Facial Moisturizer

Jeg liker kremer som er "naturlige" og avgir en frisk opplevelse. Det værste jeg vet er syntetiske sterke dufter. Egentlig bør den ikke lukte noe spesielt i det hele tatt. 

Er det noen her som kan anbefale flere kremer og teste som er "naturlige" og "rene" i bruk uten alt for mye dritt?

bruker selv Men-u matt moisturiser og syns denne er så bra at jeg ikke gidder lete etter andre.passer veldig bra til min fete hud.bedre en langt dyrere kremer.

Jeg hadde Men-u moisturizer (den hvite flasken) og jeg husker jeg likte den svært godt. Eneste bakdelen var at den føltes litt «tynn» og forsvant fort. Men ellers en nydelig krem som frisket opp. 

I dag kjøpte jeg forøvrig Bulldog Moisturiser på Vita. Den likte jeg veldig godt! 145 kroner for 100ml. Er en veldig god pris. Jeg rangerer den like høyt som Anthony All Purpose Moisturiser og den koster halvparten!

lukten er veldig behagelig. Føles naturlig og ren. Den er ørlite grann tykkere enn Anthony, noe jeg liker, men føles ikke fet eller gir meg blank maske. Tror dette er min nye favoritt :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...