Razor

Hva er nytt i din shaveden ?

40 posts in this topic

Tenke vi skulle ha et emne om nye ting man har fått og kjøpt til sin shaveden.

Den kan være alt mulig så lenge det er barberings relatert.

Her er noe av det jeg har fått til min bursdag og julegaver.

20161225_214358.jpg

20161225_214257.jpg

20161225_144401.jpg

20161225_214125.jpg

20161225_214210.jpg

20161225_214035.jpg

11 minutter siden, OJ82 skrev:

Cold river soap Works og Timeless razor .68 oc

20161228_180439.jpg

20161228_180520.jpg

Chubby manchurian er nydelig. Utrolig digg å bruke.blir nok fler av de ?

Litt morsomt for jeg satt akkurat i går og lurte på om jeg skulle bestille CRSW såper og timeless høvel siden wolfman er så vanskelig å få tak i fortiden .

Si i fra hva du syns om såpen og ikke minst høvelen.nydelig høvel og de såpene skal være bra.

Blei du litt på såpe kjøret nå etter B&M ?

1 minutt siden, Razor skrev:

Chubby manchurian er nydelig. Utrolig digg å bruke.blir nok fler av de ?

Litt morsomt for jeg satt akkurat i går og lurte på om jeg skulle bestille CRSW såper og timeless høvel siden wolfman er så vanskelig å få tak i fortiden .

Si i fra hva du syns om såpen og ikke minst høvelen.nydelig høvel og de såpene skal være bra.

Blei du litt på såpe kjøret nå etter B&M ?

Det går bare i såper nå:D Og CRSW er jeg veldig fornøyd med, helt i samme nabolag som B&M om ikke litt bedre:)

Er meget fornøyd med Timeless oc .68, virkelig nydelig høvel og gjør utrolig god jobb, har litt lyst på .95 base late etter hvert for litt mer aggressivitet.

Må si at Blackbirden og Timeless'n er mine favoritter.  

Da er det  bare og se om jeg får tak i noe etterhvert er klar for litt mer såper.Nå så tester jeg disse slant høvlene ikon b1 og razorock wunderbar med ikon el jefe se høvel.

Blackbird og Timeless er flotte men det utseende på Timeless er kjempe flott med scalloped hode. Kos deg ?

Da kom det endelig. Dette har jeg leita lenge etter men fikk tak i det til slutt.

Må si jeg er meget fornøyd med dette :D

20170116_160856.jpg

Herregud, hvor i all verden fikk du tak i den høvelen:wub:

Misunner deg skikkelig nå:P

Gratulerer så mye med både wolfman og chubby3!! Man får ikke bedre enn det!!:)

3 timer siden, OJ82 skrev:

MdC Fougere og Rose

20170110_173327.jpg

Jeg venter på en MDC Rose hvordan er duften på denne ?dette skal jo være bra såper ?

Dette er min første rose, men jeg liker den veldig godt, den lukter friske roser:)

Hvis ikke du har noen imot å si det, men hvor i all verden fikk du tak i en wolfman nå, han har jo ikke åpna lista ennå? Ebay?

3 timer siden, OJ82 skrev:

Herregud, hvor i all verden fikk du tak i den høvelen:wub:

Misunner deg skikkelig nå:P

Gratulerer så mye med både wolfman og chubby3!! Man får ikke bedre enn det!!:)

Nei dette er bra saker ?

Jeg hadde ikke ork til å vente på James så jeg kom i kontakt med en statene som hadde først en ny chubby 3 disco haze som jeg har hatt lyst på lenge til meg .pratet litt mer med han så sa jeg hadde vært på utkikk etter en wolfman etter vi hadde snakket om det.

Så sendte han meg en mail og sa at han hedde en stainless steel og en titanium.trodde kanskje han skulle selge en men var ikke sikker på hvem han skulle beholde.

Jeg meldte jo mon interesse og noen dager etter så fikk jeg beskjed om at jeg kunn få den for det han hadde betalt som var litt høyere enn utsalgs pris men jeg måtte love og ikke selge den på EBAY for og få fortjeneste på den. De går vist for ganske mye om dagen der.

Ja, det er noen ville priser de blir solgt for på ebay:rolleyes:

Du var virkelig heldig, så gratulrer så mye!!:D 

Hvilken side liker du best, oc eller sb og hvordan liker du cubby3 iforhold til cubby2?

11 minutter siden, OJ82 skrev:

Ja, det er noen ville priser de blir solgt for på ebay:rolleyes:

Du var virkelig heldig, så gratulrer så mye!!:D 

Hvilken side liker du best, oc eller sb og hvordan liker du cubby3 iforhold til cubby2?

Takk takk

Har bare brukt den noen ganger foreløpig ,men den er litt som ikon sin hvor begge sider er veldig effektive og behagelig/Smooth. 

Når det kommer til chubby's så er ch3 veldig stor og det gjør at den er god å holde i og har merklig nok litt mere mykere tupper ikke den samme skrubben.føler det er kanskje litt mere backbone på ch2 ikke det at det er manko på det på ch3 assa.

Jeg har ch1 ,ch2 og ch3 men det er ganske forskjellige koster.nå som jeg har dem ville jeg ikke ha vært uten en ch2 eller ch3 ,men ch1 tror jeg skal selges da jeg liker veldig store koster ?

2 minutter siden, Razor skrev:

Takk takk

Har bare brukt den noen ganger foreløpig ,men den er litt som ikon sin hvor begge sider er veldig effektive og behagelig/Smooth. 

Når det kommer til chubby's så er ch3 veldig stor og det gjør at den er god å holde i og har merklig nok litt mere mykere tupper ikke den samme skrubben.føler det er kanskje litt mere backbone på ch2 ikke det at det er manko på det på ch3 assa.

Jeg har ch1 ,ch2 og ch3 men det er ganske forskjellige koster.nå som jeg har dem ville jeg ikke ha vært uten en ch2 eller ch3 ,men ch1 tror jeg skal selges da jeg liker veldig store koster ?

Hmm... Kanskje jeg må ha en chubby3 etterhvert:)

Gratulerer så mye igjen, du er en heldig man:)

Da var det noen såper på plass dette blir morro og teste litt :D

20170127_182021.jpg

Den Sunday, January 29, 2017 at 16.26, Razor skrev:

Da var det noen såper på plass dette blir morro og teste litt :D

20170127_182021.jpg

Skikkelig stor handel, grattis:)

Hvordan liker du MdC Rose?

2 timer siden, OJ82 skrev:

Skikkelig stor handel, grattis:)

Hvordan liker du MdC Rose?

Det er en god duft,litt mere real rose hvis jeg kan si det sånn. Med det mener jeg at det ikke er en parfymert duft men litt mere duft av ferske roser og jord.

Skummet er jo topp det ,og det er ikke mye såpe som trenger før man har skum til flere barberinger.må bruke disse såpene litt mer før jeg kan fi en dom.men det virker som dette er av ypperste klasse både MDC og CRSW både den gamle serien og den nye er jo herlig...for ikke og nevne den herlige duften på vetiver moderne i select serien yummy stuff.

Forresten.....det er bare og klinke til på en chubby 3 den er helt vidunderlig det så forskjellig koster men så stor og luksuriøs ch3 er :wub:

Den 4.2.2017 at 16.25, OJ82 skrev:

Pannacrema Nuvia Blu og Verde

20170204_154948.jpg

Se her dette er jo helt rått,har hatt disse på ønskelista lenge..... hvordan er disse?

Bestillte du fra siden deres?

Si i fra hvordan disse er har høyere forventninger til disse enn MDC fsktisk.

Grattis med enda et luksuriøst produkt..

Ble litt små sjalu nå... f..... ass.

10 timer siden, Razor skrev:

Se her dette er jo helt rått,har hatt disse på ønskelista lenge..... hvordan er disse?

Bestillte du fra siden deres?

Si i fra hvordan disse er har høyere forventninger til disse enn MDC fsktisk.

Grattis med enda et luksuriøst produkt..

Ble litt små sjalu nå... f..... ass.

Ja, bestilte dem fra dems hjemme side.

Har kun fått prøvd Blu foreløpig... Den lukter utrolig godt, man merker med en gang at det er en godt utviklet lukt på denne såpen (les på hjemme siden for nærmere ingredienser),

den lukter så reint og behagelig, ikke som en billig parfyme full av kjemikalier. Med en gang jeg begynte å skumme opp på fjeset så merker man hvor utrolig slick/glatt denne såpen er, skikkelig slike følelse på fjeset:)

Den beskytter veldig godt og har den beste gliden jeg har prøvd til nå (ikke at jeg har prøvd så mye) og helt ærlig så føler jeg at jeg har funnet min favoritt! Post shave følelsen er også fantastisk:D

Jeg vil si at MdC og Nuvia er to forskjellige såper, MdC er lett å skumme opp og føles som en lett sky, mens Nuvia er super slick og føles som silke... Må si at Nuvia ligger hakket over MdC, kan nesten garantere at du kommer til å like den;)

12 timer siden, OJ82 skrev:

Ja, bestilte dem fra dems hjemme side.

Har kun fått prøvd Blu foreløpig... Den lukter utrolig godt, man merker med en gang at det er en godt utviklet lukt på denne såpen (les på hjemme siden for nærmere ingredienser),

den lukter så reint og behagelig, ikke som en billig parfyme full av kjemikalier. Med en gang jeg begynte å skumme opp på fjeset så merker man hvor utrolig slick/glatt denne såpen er, skikkelig slike følelse på fjeset:)

Den beskytter veldig godt og har den beste gliden jeg har prøvd til nå (ikke at jeg har prøvd så mye) og helt ærlig så føler jeg at jeg har funnet min favoritt! Post shave følelsen er også fantastisk:D

Jeg vil si at MdC og Nuvia er to forskjellige såper, MdC er lett å skumme opp og føles som en lett sky, mens Nuvia er super slick og føles som silke... Må si at Nuvia ligger hakket over MdC, kan nesten garantere at du kommer til å like den;)

Tviler ikke på at jeg kommer til å like de....må se hva jeg skal gjøre med det etterhvert.

Må si jeg digger de nye såpene til CRSW,men duftene på select serien jeg har er utrolig gode.

Det er som du sa de er i samme liga som B&M kanskje hakket bedre.det er utrolig bra skum man får og for en post shave..

Den ‎06‎.‎02‎.‎2017 at 20.55, Razor skrev:

Tviler ikke på at jeg kommer til å like de....må se hva jeg skal gjøre med det etterhvert.

Må si jeg digger de nye såpene til CRSW,men duftene på select serien jeg har er utrolig gode.

Det er som du sa de er i samme liga som B&M kanskje hakket bedre.det er utrolig bra skum man får og for en post shave..

Jeg liker CRSW veldig godt også, synes de lukter bedre enn B&M... Jeg synes B&M lukter billig, men har en veldig god performance.

Hvordan er Premium iforhold til Select, og hvordan er aftershave balmen?

5 timer siden, OJ82 skrev:

Jeg liker CRSW veldig godt også, synes de lukter bedre enn B&M... Jeg synes B&M lukter billig, men har en veldig god performance.

Hvordan er Premium iforhold til Select, og hvordan er aftershave balmen?

Må si jeg liker premium serien godt,det er veldig tykt og kompakt skum man får.det er masse slickness og den virker ganske bra nå når det kommer til beskyttelse mellom hud og blad.post shaven er utrolig god og med aftershaven blir det supert?.aftershaven er ganske tynn så den er lett å få spraye ut i hånden.jeg ble faktisk veldig overrasket over hvor god den er når det kommer til å lindre sår hud,men det er jo masse i den som hjelper til der for ikke og snakke om at den har masse oljer i seg så den er veldig fuktighetsgivende som for meg er spesielt bra på vinteren .har aldri prøvd aftershave som er (Artisan made) med masse naturlige ingredienser men ble ikke skuffet.

Har både aftetshave og såpe i select og premium serien.det er vanskelig og si helt hvem som er best? da burde jeg bruke den ene en uke så den andre,men tror det heller litt mot premium serien.Bortsett fra at jeg digger de duftene jeg har i select serien ?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...