Jump to content
Barbershop.no forum
Razor

Hva er nytt i din shaveden ?

Recommended Posts

Nice..gondolier er mild .men veldig god duft..tror ikke du blir skufft av paa..ps:husk disse tar mye vann..

20170323_203110.jpg

Da var den her og den er nydelig...bilder kan ikke vise vise hvor forseggjort denne er ...james er utrolig dyktig så det er ingen ting og klage på her.skal se pm jeg får til noen bedre bilder.

23 minutter siden, Razor skrev:

20170323_203110.jpg

Da var den her og den er nydelig...bilder kan ikke vise vise hvor forseggjort denne er ...james er utrolig dyktig så det er ingen ting og klage på her.skal se pm jeg får til noen bedre bilder.

Rett og slett nydelig:) Gratulerer så mye!!:D

Den 11.4.2017 at 18.13, OJ82 skrev:

Morris & Forndran 3XL Cobalt Blue

20170411_155618.jpg

konge... for en nydelig barberkost.. ee det finest eller blond .?jeg har vært på hugget etter M&F 3xl,men den er vel mye større enn chubby 2 som du har ?

5 minutter siden, Razor skrev:

konge... for en nydelig barberkost.. ee det finest eller blond .?jeg har vært på hugget etter M&F 3xl,men den er vel mye større enn chubby 2 som du har ?

Det er finest, og den er litt større men ikke for stor, synes den er helt perfekt:D

Du kan bestille M&F børster hos bradsearsshaveworks.com men ventetiden er fra 3 til 5 måneder, jeg fikk min etter to....

Skal ta bilde med Chubby2 og XL3.

Den er jo helt konge... håper du er fornøyd..er begge M&F kostene dine Blonde.  også 3xl... ?

Det var en sjelden mann;) Velkommen tilbake:)

Er veldig fornøyd med den:D Begge M&F er 3XL, cobalt blå er finest og malachite er blonde.

Den 20.8.2017 at 12.40, OJ82 skrev:

Det var en sjelden mann;) Velkommen tilbake:)

Er veldig fornøyd med den:D Begge M&F er 3XL, cobalt blå er finest og malachite er blonde.

jo takk takk det er godt å være tilbake... ?hvis du skal sammenligne simpson manchurian mot finest eller blonde er det noen likheter ?

Jeg føler jeg må ''kjøre inn'' begge M&F børstene litt. Men sånn ved de første barberingene så liker jeg blonde litt bedre.

Blonde har kanskje litt mindre backbone enn finest, og føles litt mer gele aktig, mens finest er litt mer skrubbete, men jeg vil gi dem litt mer tid.

Jeg vil si at manchurian føles litt mer bahagelig enn begge M&F børstene, ikke det at jeg ikke liker M&F, men foreløpig så setter jeg manchurian øverst!

De sier at Finest har mer backbone og litt mykere tupper, og blonde har mindre backbone, men hardere tupper, vet ikke omm jeg klarer å merke det helt emn, jeg merker at blonde ikke er like skrubbete som finest. 

47 minutter siden, OJ82 skrev:

Endelig:D:D:D

20171115_200153.jpg

Nei se der din heldige jæ... 😁den må du gi meg en tilbakemelding på 😲 grattis

28 minutter siden, Razor skrev:

Nei se der din heldige jæ... 😁den må du gi meg en tilbakemelding på 😲 grattis

Takk skal du ha:D Hadde min andre shave i dag, og må si at jeg Digger den:D

Den er litt annerledes enn andre høvler jeg har prøvd og er nok ikke like effektiv som min Blackbird SB ( fortsatt veldig effektiv ) men mye smoothere, men jeg trenger litt flere shaves med den.......

Og som du selv vet er James håndverket perfekt! Den var så perfekt polert at jeg nesten ikke hadde lyst til å bruke den:lol:

Fikk en veldig smooth og irritasjons fri shave:)

Spurte John om hva han hadde planer om når han var ferdig med lista, og han svarte at det fortsatt er litt i luften men at han og James skulle snakke denne uken om fremtidige planer.......

Så hold et øyet på siden hans.....

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...