Sign in to follow this  
Followers 0
OJ82

Wolfman

22 posts in this topic

Jeg har prøvd å komme på lista til Wolfman razors. Han stengte lista først 15 juli 2015 og så ett år etterpå åpnet han den igjen 16 juli 2016. Jeg kom på denne lista sammen med tre hundre andre og kun 40 navn ble plukket ut (ikke mitt).

Er det noen som har erfaringer med høvlene hans, er det verd ventetiden? Jeg ser at de blir skrytt veldig av på alle forum og youtube (kanskje for de er så vanskelige å få tak i).

Nydelig høvel,har ikke hatt gleden av og prøve noen av kostene eller høvlene.

Da det er som du sier et herk og komme på lista og få bestilt noe.

På toppen av det hele sender han bare syntetiske koster ut av USA på grunn av avgifter ?

14 minutter siden, Razor skrev:

Nydelig høvel,har ikke hatt gleden av og prøve noen av kostene eller høvlene.

Da det er som du sier et herk og komme på lista og få bestilt noe.

På toppen av det hele sender han bare syntetiske koster ut av USA på grunn av avgifter ?

Ja, uff! Det er faktisk virkelig frustrerende:( Men får vel bare følge med, kanskje jeg er heldig en dag:)

tatt fra badger and blade ,, wolfman tema ...... I have the minimum gap and the standard gap Wolfman Razors and they are both extremely efficient and smooth. The problem is going to be getting on "the list". There is no list and in order to acquire a WM razor you will need to sign up for his Twitter notifications and be extremely fast in adding to the cart and actually checking out with your items. If you are not in front of the computer when the notification hits you more than likely will not be making a purchase that day. Items sell out literally within a minute or two.   

Also, all blade gaps and comb options as well as handles will be available when the notification hits. You place your order and James makes it so make sure you already know what you want when you log in.    side http://www.badgerandblade.com/forum/threads/wolfman-razor-experience.513964/ 

Har akkurat fått mail i dag om at min wolfman er ferdig og klar til sending ?det måtte bli en i stainless steel siden han ikke hadde mulighet og ta custom bestilling på andre matrialer for øyblikket da det var mindre av disse materialene og bestillings listen er veldig lang..

Nå liker ikke jeg veldig lette høvler så det gjør meg ingen ting..gleder meg til den kommer ?

3 timer siden, Razor skrev:

Har akkurat fått mail i dag om at min wolfman er ferdig og klar til sending ?det måtte bli en i stainless steel siden han ikke hadde mulighet og ta custom bestilling på andre matrialer for øyblikket da det var mindre av disse materialene og bestillings listen er veldig lang..

Nå liker ikke jeg veldig lette høvler så det gjør meg ingen ting..gleder meg til den kommer ?

Rakk du å bestille når han la ut Stock? Hvilket hode og håndtak bestilte du?

2 timer siden, OJ82 skrev:

Rakk du å bestille når han la ut Stock? Hvilket hode og håndtak bestilte du?

Nei det er nesten umulig og rekke det.men hvis du legger han til på twitter slik at du får varsling så kan det hende at du rekker det..

Keg har pratet med han på mail..om de forskjellige høvlene han lager og materialer som brukes. Har da kommet opp et par ganger at det er umulig og få takk i en av høvlene hans og hørt litt rundt med dette om ventelister og hvordan det med added stock funker.har da sagt at jeg aldri er kjap nok og sist gang så var jeg i butikken 5 min etter og det var utsolgt ..da sa han plutselig at han kunne lage et sett til meg hvis jeg var interessert!!!!! men det kunne desverre bare være i Stainless steel. Selvfølgelig er jeg interessert hva er det for et spørsmål ?

Vansklig valg hva jeg skulle ha,hadde lyst på alt, men det ble 

Stainless Steel, Polished
WR1-SB .48mm Razor Head

WRH3 Handle

WRA2 Stand

Nice:D Du er jammen meg heldig;)

Synes du standard gap ble for aggresivt?

Jeg står på vente lista til BBS-1, men det er ikke før rundt juletider at jeg får den...

2 timer siden, OJ82 skrev:

Nice:D Du er jammen meg heldig;)

Synes du standard gap ble for aggresivt?

Jeg står på vente lista til BBS-1, men det er ikke før rundt juletider at jeg får den...

Nei det er ikke aggressivt med standard gap,men det er veldig effektive høvler så jeg tenkte at den kanskje ble enda smoothere.det er utrolog gode høvler..

BBS1 lages vel ikke lenger ?ble det ikke laget 300stk bare av disse ?

Det er jo James som lagde disse også.

Lista for BBS-1 ble stengt rundt august, jeg meldte meg på rett før han stengte den. John fra LASSC holder fortsatt på å fullføre den lista til den blir ferdig (har sett bilder med høvler med nr: over 300)... Jeg fikk bekreftet min plass på lista av John.  Så har det også vært rykter om BBS-2 når John og James blir ferdig med lista til BBS-1. Gleder meg til å se den nye Wolfen din:)

Ja det blir gøy og se den,venter bare på at den skal komme.blir som et barn på julaften.. ? hvis du har fått tak i en bbs 1 er du jammen heldig... blir morro og høre hva du syns om den.

Enten det er BBS 1 eller Wolfman så er det kvalitet  og en glede å bruke.

18 minutter siden, Razor skrev:

Ja det blir gøy og se den,venter bare på at den skal komme.blir som et barn på julaften.. ? hvis du har fått tak i en bbs 1 er du jammen heldig... blir morro og høre hva du syns om den.

Enten det er BBS 1 eller Wolfman så er det kvalitet  og en glede å bruke.

Fikk svar i begynnelsen av januar at jeg var 100-110 på lista og at han fikk rundt ti høvler i måneden, så ventetid blir det, men jeg var på lista skrev han:D

Har du prøvd Wikham's såper?

6 minutter siden, OJ82 skrev:

Fikk svar i begynnelsen av januar at jeg var 100-110 på lista og at han fikk rundt ti høvler i måneden, så ventetid blir det, men jeg var på lista skrev han:D

Har du prøvd Wikham's såper?

Nei har dessverre ikke fått prøvd de..men det er som du sier disse skal være veldig bra. Han sluttet og produsere disse en periode så startet han vel igjen i slutten året i fjor.

Hvordan synes du de er ?hva gør dem bedre en B&M ?

Jeg synes at parfymeringen er bedre utviklet enn B&M, og den er utrolig enkel å skumme opp og meget slick!! Post shave følelsen er også utrolig behagelig, huden føles behagelig og myk.

Etter min mening, to til tre hakk bedre enn B&M, og til den prisen vil jeg si at dette er en genial såpe (kan minne litt om Nuavia) anbefaler denne såpen sterkt:) 

Får vel bestille et par av disse når nuàvia skal på lista...Paul på connaughtshaving får fikset det han...

Jeg antar at det er blity slutt på barberkremer..?for din del også..

Jeg har bare noen igjen fra tidligere helt til fant ut at jeg digger såper..føler jeg får brukt kosten skikkelig ?morro med chubby's de bare spiser såper.

7 minutter siden, Razor skrev:

Får vel bestille et par av disse når nuàvia skal på lista...Paul på connaughtshaving får fikset det han...

Jeg antar at det er blity slutt på barberkremer..?for din del også..

Jeg har bare noen igjen fra tidligere helt til fant ut at jeg digger såper..føler jeg får brukt kosten skikkelig ?morro med chubby's de bare spiser såper.

Kremene har tørka ut, hehehe;) Men jeg må si at jeg begynner å falle for gode vegan såper:)

Hvilke er dine favoritte såper, du som har prøvd en del?

Når det kommer til vegan såper er det mange bra,men paa såpene er veldig gode disse har jeg 5stk av i hylla og det slår aldri feil.så har du tiki soap, crsw olivia.lass er bra bare testet et par ganger fikke  en prøve.nss såpen skal være bra.en som fort blir glemt er mama bear hun har utrolig mange gode dufter har vel hatt 6-7 av disse..men Mdc og Nuvia er jo ganske on the top da.

Legger ut over alt er så happy nå som den har kommet...

20170323_203110.jpg

19 minutter siden, Razor skrev:

Legger ut over alt er så happy nå som den har kommet...

20170323_203110.jpg

Fantastisk!! Gratulerer så mye!!:D

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0