bayliss

koraat custom in da house

6 posts in this topic

fikk laget denne av koraat i østerike.6/8 spanish point 1/4 hollow.skaftet er i blå juma. meget fornøyd med denne.prisen ble ikke så gælig heller:)

20160825_094044_resized.jpg

Koraat er etter min mening sannsynligvis beste av dagens produsenter, har en 7/8 full hollow bellied, er en fantastisk kniv.. 

3 timer siden, robe787 skrev:

Koraat er etter min mening sannsynligvis beste av dagens produsenter, har en 7/8 full hollow bellied, er en fantastisk kniv.. 

Uten tvil, en vakker kniv.  Men fikk du laget denne kniven efter "bestilling" fra deg, Bayliss?  

Jeg har mer interesse av hvordan kniven er efter 15 til 20 barberinger.  Hvor mange ganger må kniven settes opp, eller?  Du robe787 har slik jeg forstår det hatt denne kniven en stund, muligens kan du svare meg?

5 minutter siden, Tyfonikus skrev:

Uten tvil, en vakker kniv.  Men fikk du laget denne kniven efter "bestilling" fra deg, Bayliss?  

Jeg har mer interesse av hvordan kniven er efter 15 til 20 barberinger.  Hvor mange ganger må kniven settes opp, eller?  Du robe787 har slik jeg forstår det hatt denne kniven en stund, muligens kan du svare meg?

Hei, har hatt min halvt år ca, var en gruppe bestilling fra en italiensk Fb gruppe,fikk en god pris.. 

Har brukt den rundt 20ganger,tok den ned til 6k og avsluttet med jnat, med 3 nagura (botan, mejhiro og tenjiho) 

Når jeg fikk den var den shaveready,men følte den trengte en touch up etter ca 12-13 barberinger, mener koraat bruker coticule som finish.. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...