Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
bayliss

chipp på kniv

Recommended Posts

var litt uheldig under dagens barbering og slo eggen på kniven i vannkrana ,med chipp i eggen som resultat.var i overgang mellom eggen og der buen på bladet begynner.utrolig irriterende,men sånt som kan skje.aldrig prøvd å fikse sånt før,men en gang må være den første,så gikk løs på oppganven. se før og etter bilder.

20160708_200941_HDR_resized.jpg

chip.jpg

Bra jobba den blei like skarp igjen den?det var ikke store chippen siden det ser ut som det mikroskop du ser i ?

bildet er 60x.men kunne lett sees uten ja. ganske surt.var litt uoppmerksom et sekund,så var det gjort.men føltes greit når jeg klarte å fikse det .blei en ekstra sliping og prøvebarbering,og den var god som ny:) kjøpte et mobilmicroscoop med ledlys som klipses foran mobilkamraet.betalte 35kr ink frakt fra kina.kjekt å bruke under sliping når man skal sjekke hvordan eggen ser ut.

Det bra at det ordnet seg ?jeg har også kjøpet to sånne ebay mikroskop men trodde ikke det til mobilen var noe tess så jeg tok de vanlige et på 60-100 og et 140-200x det er greit å ha.hr du fått noen av de nye slipestenene.?

10 minutter siden, Razor skrev:

Det bra at det ordnet seg ?jeg har også kjøpet to sånne ebay mikroskop men trodde ikke det til mobilen var noe tess så jeg tok de vanlige et på 60-100 og et 140-200x det er greit å ha.hr du fått noen av de nye slipestenene.?

de er ikke sendt enda.selger sender innen 10 virkedager så må vel smøre seg med tålmodighet.men til den prisen får det vel gå bra. coticule`n kommer til uka.

funker de microscopa bra? betalte du mye for de? har sett video av egg forstørret 900x interesant å se hvordan en egg egentig ser ut,og hvor stor forskjell det er på resultatet av dorskjellige steiner,og med og uten slurry etc.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this