Jump to content
Barbershop.no forum
Sign in to follow this  
Guest Mach3

Bulldog Original aftershave balm

Recommended Posts

Guest Mach3

Et tips (i jungelen av aftershave kremer):

Jeg har hatt veldig gode resultater med aftershaven til Bulldog. Spesiellt i halsen kan jeg tidvis få razorburns. Jeg har veldig god erfaring med Bulldog'en. Den lindrer,smører og holder huden smørt lenge uten å være fetende. Billig er den også, og består kun av naturlige ingredienser. Ikke parfymert... dufter muligens bitte litt sitrus, det er ikke sjenerende!

Fås på de fleste Apotek

Hei! har du testet Nivea sensetive aftershave balm? hvordan bulldog opp mot denne? det jeg liker med nivean er at den ikke lukter mye så jeg kan fint blande den med den aftershave splashen jeg foretrekker.

2 timer siden, Andreassti1 skrev:

Hei! har du testet Nivea sensetive aftershave balm? hvordan bulldog opp mot denne? det jeg liker med nivean er at den ikke lukter mye så jeg kan fint blande den med den aftershave splashen jeg foretrekker.

bruker proraso hvit til det samme,blander aftershave splash eller cologne(uten spray)i balmen og smører på.funker fjell.tar også litt edgen av den sterke alkohollukta.

Ja jeg må si meg enig i at hvit proraso er vel hakket mer behagelig og bedre.har brukt både nivea original og sensitive de er ok de,men det er så mye annet som er billig og bedre med tanke på innholdet i de.

Guest Mach3

Hei. Har ikke prøvd Nivea (enda) men takk for tipset. Når det gjelder Proraso er jeg helt enig: supre produkter. Når man leser produktdeklareringen ser man ofte at de samme viktige hovedingrediensene går igjen, men blandingsforholdet forblir hemmelig:)

Min hud likte iallefall den billige Bulldog'en like bra som den nesten like billige Prorasoen :-) Da gjenstår det å teste Nivea.. Ha en fortsatt fin aften

Prorasoen hvit funker helt ok, den grønne liker jeg bedre på grunn av lukten. Men Nivean er et parr hakk bedre enn begge når det kommer til fuktighet og varighet etter min mening. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this